در آخرین تمرین سایپا پیش از جدال حساس برابر ذوب آهن، اتفاق عجیبی رخ داد.

به گزارش آینه جم، در شرایطی که سرمربی سایپا بنابر روش همیشگی و بعد از جلسه آنالیز، تمرین را برنامه ریزی کرده و در حال صحبت با دستیارانش برای اجرای آن بود، ناگهان با حضور مدیرعامل سایپا مواجه شد که با لباس رسمی ، بارانی و شلوار و کفش ورنی در وسط زمین به بازی در دروازه‌های کوچک مشغول بود.

این کار عجیب از سوی مدیرعامل سایپا، مهرداد سراجی که البته به تازگی خود را نامزد عضویت در هیات رییسه فدراسیون فوتبال کرده، با واکنش سریع ابراهیم صادقی سرمربی سایپا مواجه شد. صادقی که اصولا شخصیت آرامی دارد و سعی دارد با مسائل کنار بیاید، ناگهان از دیدن این اتفاق کم نظیر در دوران بازیگری و مربیگری‌اش به شدت عصبانی شد و نزد مدیرعامل و همراهانش رفت و از آنها خواست تا زمین را ترک کنند.


خرید ماسک 100 عددی 3 لایه  با تخفیف ویژه !!

خرید ماسک 100 عددی 3 لایه با تخفیف ویژه !!

این واکنش اما با تعجب مدیرعامل سایپا همراه شد اما حرف صادقی یک کلام بود و او بابت این حضور ناگهانی در محوطه چمن که محدوده سرمربی است  و اخلال در کار تمرین، به شدت از کار مدیرعامل تیمش عصبانی شده و از او خواست به سرعت زمین را ترک کنند. اتفاقی که از سوی سراجی اجابت و تبدیل به گلایه شدید او از سرپرست تیم شد.

پیروزی امروز سایپا مقابل ذوب آهن آن هم با وجود دریافت گل روی یک پنالتی در لحظات پایانی بازی و برگردان عجیب آن از طرف یکی از جوانان سایپا در شرایطی اتفاق افتاد که خشم ناشی از این ماجرا و تبعات آن همراه با ابراهیم صادقی و بازیکنان سایپا بود و آنها امروز برای سرمربی تیم‌شان بازی کردند تا این سه امتیاز حساس را از ذوب آهن بگیرد. ذوب آهنی که خود شرایطی خاص مثل سایپا داشت و بازیکنانش تا ثانیه های پایانی با تمام وجود برای تساوی و حتی پیروزی تلاش می‌کردند.

[کد خبر:AJ34754]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب