00022.jpg

 

آینه جم : عصر امروز ۲ فروند لنج باری در اسکله چند منظوره بندر کنگان  در آتش سوخت 

فرماندار کنگان گفت: آتش‌سوزی در اسکله کنگان که منجر به آتش گرفتن دو لنج تجاری شد با تلاش نیروهای آتش نشان و شناور آتش‌خوار مهار شد.

به گزارش« آینه جم »؛ فتح‌الله نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به مهارت آتش در اسکله چند منظوره کنگان اظهار داشت: با تلاش شناورهای آتش‌‌خوار بنادر کنگان و دیر، و نیروهای آتش‌نشانی این دو شهر و فاز 12 پارس جنوبی آتش در مدت یک‌ساعت و 15 دقیقه مهار شد.

بوشهر| آتش‌سوزی ‌اسکله کنگان مهار شد+تصاویر

وی با اشاره به آتش‌سوزی در دو فروند لنج باری و تجاری رخ داد و بیان کرد: لنجی که حامل بارعلوفه صادراتی بود ساعت 14 دچار حریق  و ساعت 15:15 دقیقه آتش مهار شد و  پیش بینی می‌شود بالای 50 درصد این شناور صدمه دیده باشد.

فرماندار کنگان با اشاره به آتش‌سوزی در دیگر لنج حامل کالای تجاری تصریح کرد: آتش سوزی در این شناور هم با تلاش نیروهای آتش نشان و شناورهای آتش‌‌خوار در کوتاه‌ترین زمان مهار شدو آسیب در این لنج کمتر از شناور دیگر است.

نوروزی با بیان اینکه دیگر شناورها در اسکله کنگان آسیب ندیدند گفت: علت آتش‌سوزی در دست بررسی است.

وی بیان کرد: در اسکله چند منظور کنگان انواع شناورهای صیادی، سفاری، تجاری، قایق و دیگر شناورها مستقر است که در هنگام آتش‌سوزی عملیات جداسازی این شناورها برای جلوگیری از سرایت آتش به آنها با موفقیت انجام شد.

 

[کد خبر:AJ25220]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب