اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش درباره درج مطلب در خانه ملت باعنوان «انحصارگرایی موجب بروز فساد می‌شود» در تاریخ سی ام فروردین سال جاری جوابیه اقدام به نگارش جوابیه کرده است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، در متن این جوابیه از سوی علیرضا جدایی؛ رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش آمده است؛

مدیرعامل محترم خبرگزاری خانه ملت

با سلام و احترام

عطف به مطلب مندرج در آن رسانه مورخ 30/1/94 باعنوان «انحصارگرایی موجب بروز فساد می‌شود» عین جوابیه اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش را به اطلاع می رساند:

1. حقوق و مزایای کلیه کارکنان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری از جمله معلمان عزیز با توجه به مصوبات و دستورالعمل‌های صادره از سوی مراجع ذیصلاح، نظیر هیأت محترم دولت و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور و تعیین و پرداخت می‌گردد که بر همین اساس طبق روال سال‌های قبل ضریب حقوق کارکنان پس از تعیین آن توسط مراجع ذیصلاح به کلیه ادارات آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

2. همانطور که مطلع هستند موضوع رتبه‌بندی معلمان توسط مراجع ذیربط تحت بررسی می‌باشد که در صورت حصول نتیجه مطلوب مراتب به کلیه ادارات آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

3. طبق بند 5 ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری برای مشاغل تخصصی متناسب با سطح تخصص و مهارت‌ها، پیچیدگی وظایف و مسئولیت‌ها و... تا سطح کاردانی حداکثر 700 و تا سطح کارشناسی حداکثر 1500 و برای مشاغل بالاتر 2000 امتیاز تعیین شده است لیکن با ملحوظ نظر قرار دادن مراتب فوق و محدودیت منابع حاصل از صرفه‌جویی و به تشخیص مقام مجاز دستگاه، فوق‌العاده شغل برای نیروهای آموزشی (دبیر، هنرآموز و ...) همتراز کارشناس حداکثر به میزان 1300 امتیاز تعیین و پرداخت گردیده است.

4. موضوع مربیان پیش دبستانی و نیروهای خرید خدماتی آموزشی و فرزند فرهنگیان در دست بررسی است به محض حصول نتیجه مراتب به اطلاع عموم خواهد رسید./

[کد خبر:AJ4351]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب