آینه جم:مأموران آگاهی نیروی انتظامی شرق تهران موفق به دستگیری اعضای یک باند آدم ربایی شدند که پس از ربودن پدر و پسری خواستار 5 میلیارد تومان پول نقد شده بودند.

روزنامه ایران نوشت: اعضای این باند سه نفره از آدم ربایان صبح شنبه پدر و پسری را از اسلامشهر به بهانه خرید وفروش دام به یکی از روستاهای ورامین کشاندند و سپس در لباس مأموران یگان ویژه نیروی انتظامی و داشتن اسلحه قلابی و چاقو آنها را به مکان نامعلومی انتقال دادند. به گزارش پلیس، ربایندگان پس از چند ساعت گشت وگذار نامعلوم و ایجاد رعب و وحشت، آنها را به باغی در نزدیکی بزرگراه تهران قم منتقل کردند که پس از مخفی کردن یک شبانه روز دوباره به روستایی درورامین بردند.

ربایندگان ابتدا درخواست 50 میلیارد ریال وجه نقدکرده بودند که پس از ابراز ناتوانی پدر و پسر در تأمین این مبلغ، خواسته خود را به یک میلیارد و 250 میلیون تومان کاهش دادند.
ظهر روز یکشنبه ربایندگان برای تأمین وجه مورد توافق، پسر را آزاد کردند که او نیز بلافاصله از اداره آگاهی تهران درخواست کمک کرد. فرمانده نیروی انتظامی شرق تهران گفت: ساعت 18 و 30 دقیقه همان روز مأموران اداره آگاهی ورامین وارد میدان شدند و در کمتر از چهار ساعت با دستگیری ربایندگان، پدر ربوده شده را آزاد کردند.
[کد خبر:AJ25471]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب