آینه جم: فرار از خانه پدر ثروتمند به اسارتگاه 2 جوان فریبکار رسید که هر کدام در 2 سناریوی جداگانه پیشنهاد میلیونی برای رهایی دختر جوان را مطرح کردند.

دختر میلیونر

به گزارش آینه جم: چندی پیش پدر و مادر نگرانی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران از ماجرای ناپدید شدن دختر جوانشان به نام مریم خبر دادند.

 دختر میلیونر تهرانی در خانه مجردی دو جوان چه می کرد؟

بدین ترتیب تیمی ازماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس جنایی برای ردیابی دختر جوان وارد عمل شدند که پس از چند روز پسر جوانی در تماس با پدر مریم خواست تا برای رهایی دخترش باید 20 میلیون تومان پرداخت کند.

همین کافی بود تا تحقیقات برای ردیابی آدم ربایی میلیونی وارد آغاز شود و کارآگاهان با تحقیقات فنی وپلیسی موفق شدند خیلی زود مخفیگاه این جوان را که عادل نام دارد در جنوب تهران شناسایی کنند.

عادل در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شد اما اثری از دختر جوان در مخفیگاهش نبود و ادعا کرد که مریم شب گذشته از خانه اش رفته و هیچ اطلاعی از وی ندارد.

این جوان به ماموران گفت: چندی پیش با مریم در یکی از گروه های تلگرامی آشنا شدم و پس از مدتی احساس کردم خیلی افسرده است و زمانیکه در مورد علت تنهایی و افسرده بودنش سوال کردم شنیدم که مریم با پدرش اختلاف دارد به همین خاطر پیشنهاد دادم تا از خانه فرار کند و به خانه من بیاید.

وی افزود: چند روزی که مریم در خانه ما بود فهمیدم پدرش وضعیت مالی خوبی دارد به همین خاطر سناریوی اخاذی را طراحی کردم و با پدر مریم تماس گرفتم و پیشنهاد دادم برای برگشتن دخترش 20 میلیون تومان به حسابم واریز کند.
عادل ادامه داد: خبری از پول نبود که مریم شب گذشته از خانه خارج شد و نمی دانم به کجا رفته است.
تجسس های پلیسی ادامه داشت و در حالیکه پسر جوان در بازداشت پلیس بود تماس دیگری با پدر مریم گرفته شد و این بار جوان دیگری درخواست 200 میلیون تومانی را مطرح کرد.

آدم ربا این بار از پدر مریم خواست تا پول را داخل ساک ورزشی بگذارد و آن را تحویل مادر مریم بدهد و برای رهایی دخترشان مادر جوان باید پای در مخفیگاه آنها در خانه ای در نزدیکی کرج بگذارد.

در ادامه کارآگاهان با آموزش های ابتدایی به مادر مریم عملیات گروگان رهایی را آغاز کردند و مادر مریم در حالیکه پلیس او را سایه به سایه تحت نظر داشت پای در مخفیگاه گروگانگیر جوان گذاشت و زمانیکه در خانه به روی مادر جوان باز شد ماموران وارد عمل شده و 2 جوان گروگانگیر را دستگیر و مریم که با دیدن ماموران شوکه شده بود به آغوش خانواده اش بازگشت.

محسن که راهی جز اعتراف نداشت به ماموران گفت: وقتی دیدم مریم در خانه عادل است و خانواده ثروتمندی دارد به او پیشنهاد دادم برای ادامه زندگی اش به خانه من در نزدیکی کرج بیاید که او نیز پذیرفت.

وی افزود: در این مدت مریم در خانه های مردم کار می کرد و هر چه پول از کار نظافت می گرفت را به من می داد و در خانه من زندگی می کرد اما وسوسه پول های پدرش شدم و برای رهایی از خانه کوچک و رسیدن به ایده آل های زندگی ام با پدر مریم تماس گرفتم و پیشنهاد 200 میلیون تومانی را مطرح کردم که دستگیر شدم.
سعید دیگر همدست محسن به ماموران گفت: من از ماجرای گروگانگیری و درخواست پول 200 میلیون تومانی بی اطلاع هستم و در این مدت چون محسن تازه به تهران آمده بود و جایی را بلد نبود راهنماییش اش می کردم تا در این شهر بزرگ گم نشود و بی گناهم.

بنا به این گزارش، تحقیقات از متهمان پرونده برای شناسایی دیگر جرائم احتمالی آنها به دستور بازپرس پرونده ادامه دارد

رکنا

[کد خبر:AJ18147]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب