سنندج- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: در سایه قرآن کریم و پیروی از آموزه های اسلامی در برابر زور و تزویر دشمنان ایستادگی کرده و می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی در مراسم تجلیل از برگزیدگان طرح ضیافت قدس که ظهر امروز دوشنبه در مسجد جامع سنندج برگزار شد، با بیان اینکه قرآن کریم بهترین مرجع هدایت بشر برای رسیدن به کمال و سعادت است، گفت: راه رشد و دستیابی به سعادت دنیوی و اخروی با بهره گیری از قرآن کریم امکان پذیر است.

وی عنوان کرد: دوران صدر اسلام و عصر پیامبراکرم (ص) مملو از جاهلیت بود که با نزول قرآن کریم این جامعه به الگوی تمامی مردم دنیا تبدیل شد.

وی اظهار داشت: بعد از نزول قرآن کریم  عقب مانده ترین ملت ها با عمل به دستورات و آموزه های این کتاب الهی به بهترین انسان ها در دنیا تبدیل شدند.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: جاهلانی که در عصر پیامبر(ص) در برابر اسلام مقاومت می کردند از این مسئله بی اطلاع بودند که پیروی از کلام پروردگار پیروزی را در تمامی عرصه ها به دنبال دارد.

حجت الاسلام شاهرودی بیان کرد: در برهه کنونی هم تا زمانی که سبک زندگی اسلامی و قرآنی در ایران اسلامی وجود دارد هیچ قدرتی توان آسیب رساندن به ملت ما را ندارد.

وی عنوان کرد: در سایه قرآن کریم و پیروی از آموزه های اسلامی در برابر زور و تزویر دشمنان ایستادگی کرده و می کنیم.

وی با اشاره به اینکه تمام مسائل و مطالبی که در قرآن کریم بیان شده برای بهترزندگی کردن انسان هاست، ادامه داد: نباید تنها به خواندن و قرائت آیات قرآن کریم بسنده کنیم بلکه آنچه حائز اهمیت است و تاثیرگذاری بیشتری هم دارد تدبر در آیات الهی است.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهارداشت: با شناخت صحیح و درک عمیق و تدبر در کلام الله می توانیم بهترین راه را در زندگی خود انتخاب کنیم.

حجت الاسلام شاهرودی بیان کرد: خوشبختانه ظرفیت توسعه وترویج موضوعات ومسائل قرآنی در کشور و به تبع در استان کردستان هم وجود دارد.

در پایان این مراسم با دادن لوح تقدیر و هدایایی از برندگان مسابقات قرآنی طرح ضیافت قدس تجلیل به عمل آمد.

 

[کد خبر:AJ1627]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم

کانال تلگرامی پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم