آینه جم- فرماندار عسلویه گفت: مشعل های دانایی بالاتر از شعله صنعت شود. به گزارش آینه جم، عبدالله نادری عصر چهارشنبه در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش عسلویه با بیان اینکه مشارکت همه گروه ها در تحول آموزشی شهرستان لازم است تاکید کرد: برای تغییر وضعیت موجود نیاز به همراهی و احساس مسئولیت همه است.

نادری به فاصله گرفتن از نگاه هزینه ای به آموزش اشاره کرد و گفت: نخستین گام برای تغییر شرایط، عوض کردن نگرش ها و باورهای گذشته در حوزه آموزش است.

وی  با بیان اینکه انگیزش یک عامل مهم و تاثیرگذار در بهبود شاخص های آموزشی است تاکید کرد: با مشخص کردن هدف های مورد نظر در این زمینه شرایط لازم جهت ایجاد محرک های انگیزشی در بین دانش آموزان ایجاد کرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان عسلویه با اشاره به برنامه های کوتاه مدت جهت تغییر شرایط موجود تصریح کرد: با انجام برنامه هایی مانند برگزاری کلاس های کنکور به صورت مستمر، کلاس های تقویتی در تمامی سطوح تحصیلی، استفاده از ظرفیت مراکز علمی در عسلویه و مشاوره تحصیلی، می توان شاهد تغییرات مثبتی در حوزه آموزش بود.

وی به مشارکت اثر بخش اشاره کرد و گفت: حذف موارد نامطلوب و ایجاد شرایط لازم برای تحقق هدف مطلوب باید هدف همه گروه ها در جهت رسیدن به آموزش و پرورش پویا باشد.

فرماندار شهرستان اظهار داشت: آموزش و پرورش دو رویکرد موازی هستند که تغییر در یکی بدون دیگری امکان پذیر نخواهد بود و اثربخشی مطلوب حاصل نمی شود و باید هماهنگ با هم باشند.

[کد خبر:AJ8807]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب