به گزارش آینه جم: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دیّر در نشست تعامل با  سپاه  افزود:امروزه جرائم مجازی بخشی از جرم های پنهان در جامعه است لذا باید با سرعت عمل در برخورد با جرائم اینترنتی و اخلاقی اقدام شود.

سرهنگ مردانی تعاملات مجموعه سپاه و نیروی انتظامی شهرستان را خوب و سازنده برشمرد و گفت: برای بالا رفتن سرعت عمل در انجام مأموریت ها  خواستار تبادل سریع تر اخبار و اطلاعات بین این دو مجموعه هستیم.

وی اضافه کرد:از آنجایی که بار اصلی تأمین امنیت در جامعه بر عهده نیروی انتظامی، سپاه و بسیج  می باشد بنابراین باید تعاملات این دستگاه ها بیشتر شود تا به اهداف مورد نظر دست یابیم.

فرمانده سپاه دیّر یکی از مأموریت های مهم مجموعه سپاه و نیروی انتظامی را برقراری امنیت پایدار در جامعه دانست و افزود:تعامل بین این دو مجموعه موجب اطمینان خاطر مردم از تأمین امنیت و آسایش  و ایجاد رضایتمندی در جامعه خواهد شد.

وی ادامه داد:افراد سودجو به دنبال ایجاد اختلاف و شکاف بین این دو نهاد مقدس هستند تا با نا امن کردن فضای جامعه به اعمال خلاف خود ادامه دهند.

سرهنگ میرزا احمدی تعامل بین دو نهاد سپاه و نیروی انتظامی شهرستان را خوب ارزیابی کرد و اضافه نمود:با استعانت از شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی  با ولایتمداری و الهام از فرمایشات گرانقدر رهبری در جهت تحقق اهداف والا که همانا ایجاد امنیت پایدار در جامعه است قدم برداریم.

ایشان وجود امنیت در کشور ایران اسلامی  را مرهون هدایت های مقام معظم رهبری برشمرد و اظهار داشت:سازمان بسیج در زمینه آموزش،سازمان دهی  و حفظ آمادگی دفاعی و رزمی بسیجیان در مقابله با تهدیدات احتمالی جنگ سخت دشمن  و همچنین در زمینه مقابله با جنگ نرم، فرهنگی و فضای مجازی تلاش های خوبی صورت داده است. مطاف۲۴

[کد خبر:AJ8760]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب