به گزارش اینه جم، انتخابات هیئت رئیسه شوراهای اسلامی شهرهای سه گانه شهرستان کنگان برگزار شد و اعضاء هیئت رئیسه مشخص شدند.

کنگان

رکورددار ریاست در شورای شهر کنگان مجددا عهده دار این سمت شد.

در بندر کنگان که بخاطر جمعیت بالایش( ۷۶ هزار نفر در آخرین سرشماری) از ۹ عضو در شورا بهره می برد، اکبر پاریابی مجددا به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر کنگان انتخاب شد. الیاس محمدی به عنوان نایب رئیس و خلیل غلامی نیز به عنوان منشی انتخاب شدند.

از نکات جالب در خصوص شورای اسلامی شهر کنگان این است که اکبر پاریابی برای هشتمین سال، ریاست شورای اسلامی کنگان را عهده دار می شود ضمن اینکه وی بجز یک دوره، در باقی دوره ها، عضو شورای شهر کنگان بوده است که از حیث هر دو مورد ذکر شده در شورای این شهر، رکورد دار است.

بنک

رکورددار عضویت در شورای اسلامی شهرهای سه گانه شهرستان کنگان مجددا به عنوان رئیس شورای شهر بنک انتخاب شد

انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بنک نیز انجام شد که علی هوشیار رئیس، محمد قاسمی نایب رئیس و عباس حاجیانی به عنوان نایب رئیس انتخاب شدند.

از نکات جالب توجه این است که علی هوشیار در تمامی ادوار( چهار دوره) عضو شورای اسلامی شهر بنک بوده که از این جهت در شهرستان کنگان رکوردار است؛ ضمن اینکه علی هوشیار برای نهمین سال پیاپی به عنوان ریاست شورای اسلامی شهر بنک انتخاب می شود و از این حیث نیز در میان کل اعضای شوراهای اسلامی شهرهای سه گانه شهرستان رکورددار است.

سیراف:

همدلی عامل انتخاب مجدد حسین روشن به عنوان رئیس شورای شهر سیراف

انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر سیراف نیز با انتخاب حسین روشن به عنوان رئیس، علی اکبر کمالیان نایب رئیس و غلامرضا مقصیدی به عنوان منشی کار خود را ادامه خواهد داد.

انتخابات شورای شهر سیراف در چهارمین دوره با تغییرات صد در صدی رو برو شد و تمام اعضای شورای سابق جای خود را به پنج عضو جدید دادند تا از این حیث رکوردی کم نظیر در سطح استان به ثبت برسد.

هر چند در میانه راه دوره چهارم نیز دو عضو این شورا بنا به دلایلی( قابل بررسی که در اینجا مجال ان نیست) از عضویت این شورا کنار رفتند تا این شورا در آستانه انحلال نیز قرار گیرد ولی نهایتا این اتفاق بنا به ورود فرماندار حل شد و این شورا با ورود عضو علل بدل به کار خود ادامه دهد.

از نکات جالب در انتخابات هیئت رئیسه این دوره، صمیمیت و همدلی بسیار بالا میان اعضای شورای سیراف بود به طوری که به درخواست و تقاضای اعضای این شورا، حسین روشن کاندید و نهایتا رئیس شد. به نظر می رسد این موضوع بتواند باعث موفقیت بیشتر این شورا شود.

 

منبع:ثلاث

[کد خبر:AJ7575]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب