آینه جم:انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر برازجان صبح پنجشنبه 12 شهریور ماه، برگزار شد. نائب رئیس شورای شهر برازجان در پایان جلسه غیر علنی شورای شهر در گفتگو با اتحادخبر از بی نتیجه ماندن این جلسه خبر داد و گفت: انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر برازجان امروز در دو مرحله برگزار شد و در هر دو مرحله، به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد آراء رئیس شورا ...

تنها کاندیدای ریاست شورای شهر برازجان رای نیاورد!

به گزارش آینه جم: انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر برازجان صبح امروز پنجشنبه 12 شهریور ماه، بدون حضور رئیس این شورا برگزار شد.
ریاست این جلسه را هادی کفاش نائب رئیس شورا برگزار کرد و انتخابات با حضور 8 تن دیگر از اعضای شورای برازجان برگزار شد.
نائب رئیس شورای شهر برازجان در پایان جلسه غیر علنی شورای شهر در گفتگو با اتحادخبر از بی نتیجه ماندن این جلسه خبر داد و گفت: انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر برازجان امروز در دو مرحله برگزار شد و در هر دو مرحله، به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد آراء رئیس شورا مشخص نشد.
هادی کفاش ادامه داد: متأسفانه رئیس شورای شهر برازجان در حال حاضر به دلیل درمان خود در شیراز به سر می برند و همین امر موجب شد تا این انتخابات بین هشت نفر از اعضا برگزار گردد.
وی در خصوص تاریج برگزاری انتخابات آتی هیئت رئیسه شورا نیز گفت: جلسه ای با حضور هیئت رئیسه شورا برگزار و در آن جلسه تاریخ دقیق انتخابات آتی مشخص می گردد.
محمدتقی گرمسیری نیز در گفتگو با اتحادخبر گفت: تنها کاندیدای این انتخابات مرتضی نیکجو بود که در دو مرحله انتخابات 4 رای مثبت و 4 رای سفید کسب کرد.
این عضو شورا خاطر نشان کرد: متأسفانه بنا به دلایلی مرتضی نیکجو تنها کاندیدای این انتخابات بود و همین امر نیز موجب شد تا رای گیری تنها با یک کاندیدا برگزار شود.

شنیده های اتحاد خبر حاکی است ترکیب دو گروه 4 نفره امروز با همه ترکیب ها و ائتلاف های درون گروهی شورای شهر برازجان متفاوت بود. به طوری که از ائتلاف 6 نفره رای به شهردار جدید یک نفر ائتلاف اکثریت قبلی را همراهی نکرده و به نیکجو رای سفید داده است. یک نفر غائب و 4 نفر دیگر به آقای نیکجو رای داده اند.

از آنجا که ائتلاف حامیان شهردار جدید ترکیب اصلی انتخاب نیکجو را برای ریاست شورا دنبال می کنند پیش بینی می گردد خانم حسینی نیز رایش برای آقای نیکجو باشد و بدین ترتیب مرتضی نیکجو را باید رییس آینده شورای شهر برازجان دانست./ب

 

 

اتحاد خبر

[کد خبر:AJ7569]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب