آینه جم؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، علی زینبی را به عنوان مدیرکل دفتر امور مجلس این وزارتخانه منصوب کرد.

 

به گزارش آینه جم؛ در حکم علی جنتی خطاب به زینبی آمده است:

نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی در حوزه های مختلف اجرایی بنا به پیشنهاد معاونت محترم حقوقی، امور مجلس و استان ها، به موجب این حکم به سمت مدیر کل دفتر امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب می شوید.

وی در این حکم ابراز امیدواری کرده است که مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت ارشاد با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از همه امکانات و ظرفیت های موجود ضمن حضور مستمر و فعال در پارلمان و برقراری ارتباط سازنده با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به منظور دریافت نظرات و پیشنهادهای آنان و انتقال سیاست، برنامه و فعالیت های وزارت متبوع به کمیسیون و فراکسیون های ذیربط در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

عملکرد موفق زینبی در استانداری بوشهر
 زینبی که از مدیران کارآمد و موفق استان بوشهر می باشد عملکرد قابل قبولی در زمان تصدی معاونت سیاسی امنیتی استانداری بوشهر داشته و توانمندی هایش بر هیچ منصفی پوشیده نیست.

وی همچنین از جانبازان و آزادگان جنگ تحمیلی و از خانواده معزز شهدا بوده و در دوران مدیریتش در بانک صادرات کشور نیز عملکرد بسیار خوبی به ویژه در حوزه فرهنگی و مذهبی داشته است به طوری که بانک صادرات را به عنوان یکی از بانک های حامی امور فرهنگی و مذهبی در کشور مطرح کرد.

زینبی؛ یکی از طراحان راه اندازی وام قرض الحسنه در کشور
همچنین از موفقیت های زینبی می توان به حمایت وی از وام های قرض الحسنه در بانک صادرات اشاره کرد به طوری که این مدیر بوشهری یکی از اصلی ترین طراحان راه اندازی چنین وام هایی در بانک های صادرات سراسر کشور بود.

مدیری که مورد تایید بزرگان استان است
وی که مورد تایید بزرگان استان بوشهر بوده و تاکنون سمت های بسیار مهم و حساسی در نقاط مختلف کشور داشته است گفته می شود از چندین وزارتخانه پیشنهاد همکاری داشته که به دلیل سوابق فرهنگیِ موفق خود و همچنین علاقمندی به حوزه فرهنگی- مذهبی با پذیرش دعوت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمت مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت ارشاد منصوب شد./ بوشهر نیوز

[کد خبر:AJ5352]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب