large_MG_8804_e6d5f055f6.jpg

 

آینه جم- کارکنان شرکت پلیمر آریاساسول در روزهای 7 و 8 خرداد ماه 1402با همکاری سازمان انتقال خون در فرایند اهدای خون شرکت کردند.
به گزارش آینه جم به نقل از روابط روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول؛ در روزهای 7 و 8 خرداد ماه 1402 با استقرار تیم سیار سازمان انتقال خون استان بوشهر در این شرکت، بیش از 270 نفر از کارکنان در فرایند اهدای خون شرکت کردند.
بر اساس این گزارش کارکنان شرکت پلیمر آریاساسول همواره به صورت مستمر با هدف تامین خون و فرآورده‌های خونی مورد نیاز مراکز درمانی استان و حتی استان‌های همجوار در فرایند اهدای خون شرکت ‌می‌کنند.
اردوان فرزین‌پور مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت پلیمر آریاساسول با اشاره به رشد بالای مشارکت کارکنان در فرایند دو روزه اهدای خون گفت: همکاران ما در آریاساسول ترویج و ارتقاء فرهنگ انسانی و خدا پسندانه اهداءخون را نه تنها در قالب مسئولیت اجتماعی بلکه وظیفه‌ و رفتاری سازمانی در کمک به هم نوع دانسته و همواره مورد توجه قرار می‌دهند.
فرزین‌پور ضمن تقدیر از مشارکت بالای کارکنان در این برنامه گفت: اساس سیستم مدیریت HSE ، باید همواره بر پایه نگرش "پیشگیرانه" باشد تا نگرش "واکنشی" بنابراین این مدیریت برنامه‌های مرتبط با کنترل حوادث ، سلامت و بهداشت را در دستور کار خود قرار داده و توسعه نگرش پیشگیرانه (Proactive) را بهبود بخشیده و هدایت خواهد کرد.
سرپرست تیم سیار خونگیری سازمان انتقال خون بوشهر با اشاره به استقبال خوب کارکنان شرکت پلیمر آریاساسول از این برنامه خونگیری از ثبت رکورد جدید توسط ایشان خبر داد و گفت: در 2 روزی که تیم سیار سازمان انتقال خون در آریاساسول مستقر بود، حدود 270 واحد خون 450 سی‌سی خونگیری بعمل آمد که این رکورد جدیدی در اهدای خون توسط کارکنان شاغل در صنعت بشمار می‌رود.
سارا کرمی با اشاره به اینکه چندین سال است که مجموعه انتقال خون استان بوشهر بطور مستمر به مراکز صنعتی عسلویه سرکشی می‌کند، گفت: در مراجعات تیم سیار انتقال خون استان بوشهر آریاساسول در صدر این فرایند قرار دارد و چندین سال است که به صورت منظم و مستمر (حداقل دو بار در سال) اهداء خون می‌کند و به همین خاطر تعداد زیادی از اهداء کنندگانی که برای اهداء خون مراجعه می‌کنند به اهداء کنندگان خون مستمر تبدیل شده‌اند.
وی با اشاره به آزمایش‌های انجام شده از خون افراد اهداء کننده، ریسک کارکنان آریاساسول را بسیار پایین دانست و افزود: ما می‌توانیم آریاساسول را با توجه به تعداد مراجعین و نتایج آزمایش‎ها به عنوان بزرگترین بانک اهداء خون صنعت کشور و بانک انتقال خون مستمر و سالم معرفی کنیم. 
قابل ذکر است استان بوشهر با میانگین ۳۱ اهداء کننده در هر هزار نفر جزو سه استان برتر اهداء کننده خون در کشور است که این نشان از توجه اهداء کنندگان به این امر خداپسندانه و مسئولیت اجتماعی در استان است. مدیران و کارکنان آریاساسول با همکاری تیم سیار سازمان انتقال خون استان بوشهر با هدف مشارکت مدنی و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی کارکنان شاغل در صنعت به منظور رفع نگرانی بیماران بستری و نیازمند خون، سالانه در چندین نوبت در فرایند اهدای خون مشارکت می‌کنند.
 

 

large_MG_8914_cecceff3d5.jpg

large_MG_8837_89e066e142.jpg

large_MG_8858_bdad851af6.jpg

[کد خبر:AJ41892]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب