آینه جم- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ۲۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان جم توقیف شد.

به گزارش آینه جم ، سردار حیدر سوسنی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان جم طی یک عملیات هماهنگ، با کنترل خودروهای عبوری در محور جم- فیروز آباد به سه دستگاه ایسوزو مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از توقف خودروها در بازرسی از آنها انواع لوازم آشپزخانه و دو دستگاه کارواش صنعتی فاقد مجوز را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲۱ میلیارد ریال اعلام کردند که در همین رابطه سه نفر متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

[کد خبر:AJ39837]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم

کانال تلگرامی پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم