آینه جم؛ اولین دوره آموزشی از طرح سواد دیجیتال با عنوان سواد رسانهای، به همّت اداره آموزش شرکت جمصنعتکاران با همکاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و استانداری بوشهر برگزار شد.
به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی شرکت جم صنعتکاران، این دوره با استقبال کم سابقه جامعه محلی استان بوشهر، کارکنان سازمانها و ادارات با حضور بیش از ۱۰ هزار نفر به صورت مجازی همراه بود.
مدیرعامل شرکت جم صنعتکاران ضمن تاکید بر اهمیت آموزش کارکنان سازمان و جامعه محلی گفت: «طرح سواد دیجیتال در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی و به صورت داوطلبانه و رایگان، به شیوه میکرولرنینگ (یادگیری خرد) در شرکت جمصنعتکاران طراحی و برای جامعه استانی اجرا شده است.»
علی ابراهیمزاده با اشاره به اهداف طرح سواد دیجیتال اظهار کرد: «محتوای دوره مذکور شامل سرفصلهایی چون سواد رسانهای، سواد انرژی، سواد محیط زیست، سواد مالی، سواد عاطفی، سواد سلامتی، سواد ارتباطی و… بوده و هدف اصلی آن توسعه فرهنگ یادگیری و آشنایی با انواع سواد از منظر یونسکو است.»
وی با بیان اینکه در این طرح ۷۲ ساعت آموزش طراحی و تا به حال ۱۶ ساعت آن اجرا شده است، خاطرنشان کرد: «برای حضور بیشتر و ایجاد فضای رقابتی بین فراگیران در دورههای آموزشی، در پایان هر دوره و اعلام نتایج آزمون، جوایز نفیسی به قید قرعه به نفرات برتر اهدا خواهد شد.»
به گفتهی مدیرعامل شرکت جم صنعتکاران در اولین دوره آموزشی طرح سواد دیجیتال، همزمان با جامعه استانی، حدود ۱۶۰۰ نفر از خانواده بزرگ همکاران شرکت جمصنعتکاران نیز شرکت داشتند.
مهندس ابراهیمزاده افزود: «همچنین تعداد نفرات شرکتکننده در سراسر استان ۱۰۲۰۰ نفر بوده است.
[کد خبر:AJ39454]