آینه جم : در آیینی با حضور فرماندار دیر و مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، از تلاش‌های فرهاد کاظمی رییس سابق اداره بندر و دریانوردی دیر تجلیل و راحله پورمحمد به عنوان رییس این بندر (نخستین بانوی رئیس بندر در سازمان بنادر) معارفه شد.

آیین تکریم و معارفه رییس اداره بندر و دریانوردی دیر برگزار شد/ انتصاب اولین بانوی رییس بندر در کشور

به گزارش آینه جم  به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، محمد شکیبی‌نسب در آیین تکریم و معارفه رییس اداره بندر و دریانوردی دیر اظهار کرد: تغییر و جابجایی در سیستم دولتی امری طبیعی است که برگزاری آیین تکریم و معارفه رییس اداره بندر و دریانوردی دیر نیز بر همین اساس انجام می‌شود.

وی بیان کرد: فرهاد کاظمی به عنوان رییس سابق اداره بندر و دریانوردی دیر در دوران خدمتی خود تا به امروز ماموریت‌های واگذار شده را با موفقیت و دقت تمام انجام دادند که این تلاش و خدمات ارزنده وی قابل تقدیر و قدردانی است و بدون تردید در ادامه نیز از حضور و تجارب وی استفاده خواهد شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: راحله پورمحمد به عنوان رییس اداره بندر و دریانوردی دیر ۲۴ سال سابقه کار در حوزه معاونت بندری و اقتصادی همراه با ۷ ماه سابقه فعالیت در سازمان بنادر دارد که با اشرافیت کامل به فرایندهای بندری می‌تواند منشاء خدمات ارزشمندی برای بندر دیر باشد.

وی ادامه داد: امید است پورمحمد بتواند با تلاش مضاعف در این برهه مهم و حساس و در تعامل با کارکنان و شرکت تعاونی آریا ساحل دیر خدمت گذار شایسته ای برای بندرنشینان دیر باشد.

شکیبی نسب ادامه داد: شرکت تعاونی آریا ساحل دیر اکنون پروژه محوطه سازی برای بندر دیر را به مساحت سه هکتار عملیاتی کرده است که پیشرفت خوبی نیز در این پروژه حاصل شده است.

وی اظهار کرد: در این زمینه مدیریت بندر دیر نیز باید بتواند تسهیل‌گری و چابکی لازم را محقق و همچنین ایجاد جذابیت لازم برای فعالیت بیشتر سرمایه‌گذاران را در این بندر فراهم کند.

شکیبی نسب افزود: نگاه‌ها به بندر دیر به عنوان یکی از مبادی صادرات به کشور قطر ویژه است که باید با همین نگاه خدماتی مطلوب و همراه با کمترین تعارض و چالش به جامعه هدف سازمان در این بندر ارائه شود.

وی یادآور شد: در قالب طرح توسعه روزافزون بندر دیر احداث چهار پست اسکله رمپ، یک پست اسکله جنرال کارگو و نصب دستگاه ایکسری برای این بندر در دستور کار قرار گرفته است.

شکیبی نسب عنوان کرد: دستگاه ایکسری یکی از نیازهای مهم بندر دیر برای رونق صادرات است که با بسترسازی انجام شده بزودی این دستگاه در بندر دیر نصب و راه‌اندازی خواهد شد.

فرماندار دیر  نیز گفت: در این شهرستان در هشت ماه گذشته ۱۰ حادثه مختلف دریایی رخ داد که شناورهای ناجی اداره بندر و دریانوردی دیر بخوبی توانستد برای کمک به بندرنشینان نقش آفرینی کنند.

یونس باربرز افزود: وقتی جایگاه بندر در تفاهمنامه ایران و قطر گجانده شده این نشان از ظرفیت و اهمیت بالای این بندر است.

وی اظهار کرد: سازمان بنادر نیز در رویکرد خود توجه ویژه به استان بوشهر و بندر دیر معطوف داشته است که این رویکرد قابل تقدیر و قدردانی است.

باربرز همچنین با تقدیر از تلاش‌های کاظمی مدیر سابق اداره بندر دیر عنوان کرد: امید است پورمحمد بتواند با استفاده از سابقه کاری خود در سازمان بنادر با برقراری تعامل سازنده با سازمان به توسعه و پیشرفت بندر دیر کمک کند.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز گفت: امید است شرکت تعاونی آریا ساحل دیر بتواند به عنوان یکی از بازوان اجرایی اداره بندر دیر و سرمایه‌گذاری بومی با  موفقیتی فراتر از گذشته در این عرصه ظاهر شود.

محمد قاسمی همچنین با آرزوی وفقیت برای کاظمی در ادامه سنوات خدمتی عنوان کرد: انتظار است پورمحمد رییس جدید اداره بندر و دریانوردی دیر بتواند با همکاری شرکت آریا ساحل بخوبی به این بندر جنوبی خدمت کند.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیر نیز گفت: اصل کار این مدیریت پیاده‌سازی ساز و کار سازمانی همراه با تعامل با مجموعه‌های بیرون سازمانی است.

راحله پورمحمدی افزود: امید است بتوانم در این مسیر با همراهی کارکنان و سایر دستگاه‌های ذیربط بتوانم از اعتمادی که به اینجانب شده سربلند بیرون بیایم.
رییس سابق اداره بندر و دریانوردی دیر نیز با تقدیر از همکاری کارکنان و سایر دستگاه‌ها از جمله فرمانداری و شرکت تعاونی آریا ساحل دیر ضمن طلب حلالیت از همکاران برای آنان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

[کد خبر:AJ39446]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب