IMG-20220703-WA0018.jpg

 

 

به گزارش آینه جم به نقل از  روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم، سید ابوالقاسم حسینی در نشست مشترک با مدیر اجرایی شهرک پردیس و رئیس شورای شهر جم اظهار داشت: اولین قدم برای بهبود وضعیت آموزشی، نتیجه بخش بودن خروجی چنین جلساتی است. 
وی با اشاره به تغییر نگرش مدیران صنعت نسبت به آموزش و پرورش، اضافه کرد: باید به این باور برسیم همکاری همه نهادها برای ارتقا جایگاه آموزش و پرورش  شهرستان لازم است.
حسینی با اشاره به مشکلات کمبود فضای آموزشی با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزان پرسنل نفت ،گاز و پتروشیمی در جم، خواستار توجه و حضور مدیران صنعت برای حل مشکلات آموزش و پرورش شهرستان شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عدم اجرایی شدن برخی قول‌های مدیران پتروشیمی، خاطرنشان کرد: همکاری صنعت با آموزش و پرورش برای رفع مشکلات نیروی انسانی و منابع آموزشی در مدارس دولتی شهر مهم است. 
مدیر آموزش و پرورش جم کمبود فضای آموزشی، تجهیزات و امکانات مدارس، نیروی خدماتی و سرویس دانش آموزان را از مشکلات آموزش و پرورش برشمرد و اضافه کرد: برخی مدارس ما نیازمند نوسازی و برخی نیازمند تعمیر و تجهیز هستند. 
وی خواستار برگشت نیروهای رسمی آموزش و پرورش جم در مدارس غیردولتی شد و تصریح کرد: از نیروهای بازنشسته که تجارب زیادی در حوزه مدیریتی مدارس شهرستان جم دارند، استفاده شود.
مدیر آموزش و پرورش جم وجود نگاه تعاملی مدیران صنعت برای همکاری و همدلی مجموعه شهرک‌ها با آموزش و پرورش لازمه موفقیت دانش آموزان در مسابقات، جشنواره ها، المپیادها و کنکور دانست.
[کد خبر:AJ39240]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب