آینه جم: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در خصوص مسائل عفاف و حجاب و ساماندهی سواحل می گوید: برخی از افراد یک کلیپ غیر اخلاقی در استان تهیه و در کل کشور پخش می کنند همین باعث می شود از دید مرکزیت تصور شود که این استان در حوزه فرهنگی وضعیت فاجعه باری دارد.

به گزارش آینه جم؛ اکبر پورات در نشست شورای فرهنگ عمومی بوشهر اظهار کرد: این درحالی است که چنین موضوعی صحت ندارد و بوشهر استانی ولایتمدار است که در حوزه حجاب و عفاف نمره 70 و 80 به آن داده می شود.

وی در خصوص ساماندهی سواحل استان بوشهر گفت: در گذشته هر از گاهی در خصوص ساماندهی سواحل امر به معروف از سوی چند دستگاه صورت می گرفت این درحالی است که اگر همه دستگاه‌های اجرایی در کنار هم باشند می شود کار را به خوبی سامان داد.

بخش های دیگر سخنان پورات به نقل از ایرنا می خوانید:

  • فرهنگ از مهمترین بخش‌های کاری به شمار می آید و می طلبد همه دستگاه‌های اجرایی و مسئولان در کنار هم یک کار انقلابی در این حوزه انجام دهند.
  • در گذشته کم لطفی‌هایی در زمینه مسائل فرهنگی بوده و حمایت‌های لازم از این بخش صورت نمی گرفت که تلاش می‌شود با تمام توان در این زمینه گام های اساسی برداشته شود.
  • استان بوشهر در برخی از جاها در زمینه فرهنگی عقب ماندگی‌هایی داشته و مظلوم واقع شده و انتظار می رود این عقب ماندگی‌ها با استفاده از ظرفیت نخبگان و مسئولان انقلابی که تاکنون انتصاب شده و می شوند برطرف شود.
[کد خبر:AJ39085]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب