آینه جم: وزیر نیرو برای بررسی طرح‌های در دست اجرا و مشکلات و خواسته‌های مردم به استان بوشهر سفر کرده است.

به گزارش آینه جم علی اکبر محرابیان وزیر نیرو به همراه رئیس جمهور و سایر اعضای دولت در قالب ششمین سفر استانی هیات دولت وارد بوشهر شد.

https://cdn.yjc.news/files/fa/news/1400/7/16/14876958_388.jpg

وزیر نیرو در کنار بازدید از طرح های مختلف این وزارت‌خانه در استان بوشهر، به عنوان نماینده رئیس جمهور در شهرستان های دشتی و تنگستان حضور خواهد یافت.

بازدید از بیمارستان زینبیه خورموج مرکز شهرستان دشتی، دیدار با خانواده شهید مهدوی از فرماندهان نبرد مستقیم دریایی با آمریکا در خلیج فارس ، بازدید از پروژه های جاده ای بین روستایی شهرستان دشتی ، بازدید از آب شیرین کن خورموج ، بازدید از جاده دوم بوشهر به فارس از اهرم به فراشنبد در شهرستان تنگستان، بازدید از جاده ساحلی بوشهر از قطعه دلوار به شهرستان دیر ، بازدید از اسکله دلوار در شهرستان تنگستان، بازدید از آب شیرین کن  ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر، حضور در نشست شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان و حضور در شورای اداری استان بوشهر بخشی از سفر یک روزه وزیر نیرو به این استان است.

وزیر نیرو وارد شهرستان دشتی شد

علی اکبر محرابیان صبح  جمعه وارد شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی شد.

وزیر نیرو در کنار بازدید از طرح های مختلف این وزارت خانه در استان بوشهر ، به عنوان نماینده رئیس جمهوری در شهرستان دشتی حضور یافت.

حضور در گلزار شهدای خورموج و تجدید بیعت با آرمان های انقلاب بازدید از بیمارستان زینبیه خورموج ، دیدار با خانواده شهید مهدوی از فرماندهان نبرد مستقیم دریایی با آمریکا در خلیج فارس ، بازدید از پروژه های جاده ای بین روستایی شهرستان دشتی بخشی از حضور وزیر نیرو در این شهرستان است.
بازدید وزیر نیرو از بخش ICU در دست ساخت بیمارستان زینبیه خورموج

وزیر نیرو با حضور در بیمارستان زینبیه خورموج از نزدیک به بررسی مشکلات بودجه ای ساخت ICU این بیمارستان پرداخت.

این بخش بیمارستانی ۳۰ درصد پیشرفت دارد که برای تکمیل آن، ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

به گفته پیمانکار این طرح، در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز این طرح  در یک سال به بهره برداری می رسد.

وزیر نیرو در این بازدید اعلام کرد: میزان پیشرفت این طرح رضایت بخش نیست و در بررسی نهایی، پیگیری لازم برای تخصیص های مناسب انجام می شود.
دیدار وزیر نیرو با خانواده سردار شهید نادر مهدوی در روستای بحیری دشتی

وزیر نیرو با خانواه سردار شهید نادر مهدوی از شهدای خلیج فارس که امروز سی و چهارمین سالگرد شهادتشان است، دیدار کرد.

او گفت: شهید مهدوی نماد شجاعت و ایثار است و همه کشور به این شهید عزیز افتخار می کنند.

محرابیان افزود: شهید مهدوی با ایثار در مقابله دشمنان ایستادگی کرد. ولایتمداری و دشمن شناسی و دشمن ستیزی از جمله ویژگی‌های این شهید بزرگوار است.

[کد خبر:AJ37017]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب