آینه جم : سعید نمکی بدون ذکر نام استان های موردنظر گفت: شب گذشته در یکی از استان های جنوبی برای اولین بار سه مورد ویروس آفریقای جنوبی را در مجموعه ای را ملاحظه کردیم.

به گزارش آینه جم ؛ وزیر بهداشت در نشست خبری خود ادامه داد: طی رصد لحظه ای ورود ویروس های جهش یافته، صدای پای ویروس آفریقا و برزیلی و هندی را پشت مرزها داشتیم که از مرزهای شرقی ورودش ما را تهدید می کند. علم به حضور و شیوع ویروس آفریقایی و برزیلی داشتم و مکاتباتی کردیم تا کشورهای همسایه ورود پیدا نکند و دیشب در یکی از استان های جنوبی برای اولین بار سه مورد ویروس آفریقای جنوبی را در مجموعه ای را ملاحظه کردیم.

نمکی عنوان کرد: ویروس هندی هم صدای پایش را می شنویم و همه تبعه هندی و پاکستانی را بررسی کردیم. دیروز در یکی از موارد هندی های مبتلا به کرونا را ارزیابی می کنیم و امیدواریم ویروس جهش یافته نباشد.

او افزود: با تدبیر مراکز سرپایی 16 ساعته و بستری موقت را افزایش دادیم و بار بیمارستان ها کم شد و مراقبت بیمارستانی زیاد شد و روزهای آینده با ورودی بیشتری با گذشت موج سهمگین امیدواریم میزان مرگ ومیرها که با تاخیر نسبت به بستری کم می شود را شاهد هستیم

[کد خبر:AJ35621]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب