آینه جم : فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: سه عامل سرقت مسلحانه سه کیلوگرم طلا در محور برازجان - دالکی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش آینه جم ؛ سردار خلیل واعظی افزود: در اردیبهشت ماه سال جاری سارقان مسلح در جاده برازجان به دالکی به خودرو طلافروشان حمله و سه کیلوگرم طلا سرقت کردند.

وی اظهارداشت: با حضور کارشناسان کشف جرم پلیس آگاهی دشتستان مشخص شد سه نفر از خریداران دوره گرد طلا، سه کیلوگرم طلا از بازار بوشهر خرید و در حین انتقال به اصفهان مورد حمله مسلحانه سارقان قرار گرفته اند.

واعظی ادامه داد: سارقان حرفه‌ای که مالباختگان را از بوشهر تعقیب کرده بودند پس از سرقت طلا خودرو مورد استفاده خود را در شهر آبپخش از توابع شهرستان دشتستان آتش زده و متواری شده بودند.

وی اظهار داشت: در این زمینه تیمی مجرب از کارآگاهان کشف جرم پلیس آگاهی دشتستان با ترسیم سناریوهای متعدد و پیگیری‌های چندجانبه موفق به شناسایی هویت سه نفر از اعضای متواری این باند سرقت شدند که در مخفیگاه زندگی می‌کردند.

واعظی ادامه داد: تمرکز بر شناسایی مخفیگاه متهمان منجر به شناسایی این مخفیگاه شد و با اعزام کارآگاهان دشتستان به شهر شیراز هر سه متهم با همکاری پلیس شیراز در مخفیگاهشان دستگیر و به شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان منتقل شدند.

وی گفت: سارقان دستگیر شده علاوه بر اعتراف به سرقت مسلحانه سه کیلوگرم طلا در جاده برازجان به یک فقره سرقت مسلحانه به همین شیوه در یکی از شهرهای استان همجوار نیز اعتراف کردند که تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد.

[کد خبر:AJ34146]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب