آینه جم- کلینیک دندان پزشکی و نیمه دولتی بیمارستان کنگان با حضور مسئولن شهرستان به شکل رسمی بهره برداری شد.

به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، قبل از ظهر امروز، کلینیک دندان پزشکی بیمارستان امام خمینی کنگان با حضور فرماندار، معاون سیاسی اجتماعی، رییس شبکه بهداشت و درمان و رییس شورای اسلامی شهر به شکل رسمی بهره برداری شد.

سید علی پاکنژاد فرماندار شهرستان کنگان در این آیین گفت: در ابتدا از دست اندرکاران بیمارستان امام خمینی بابت ایجاد خدمات دندان پزشکی در این مرکز درمانی تشکر میکنم. با این شرایط مراجعین میتوانند از خدمات این مرکز درمانی در حوزه دندان پزشکی بهره مند شوند. دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت عملکردی بی نظیر داشته است و این موضوع را میتوان از کیفیت و کمیت خدمات در سال های اخیر و میزان رضایت مراجعین به شکل ملموس متوجه شد. سلامت محوری یکی از راهبردهای اساسی دولت تدبیر و امید برای مردم کشور بوده است و در همین راستا، شهروندان کنگان نیز از این خدمات بهره مند بوده اند. خدمات دولت ها به نوعی نشانگر وجهه و عملکرد نظام نیز هست. در راستای ارتقا سطح خدمات درمانی بیمارستان امام خمینی، فرمانداری کنگان هر کمک و مساعدتی بتواند انجام خواهد داد.

در این آیین دکتر صادق مختار پور سرپرست بیمارستان امام خمینی کنگان ضمن عرض تشکر از حضور مسولین شهر و شهرستان در این مراسم، گفت: کلینیک دندان پزشکی بیمارستان کنگان برای اولین بار بهره برداری می شود. این کلینیک دارای ۲ واحد دندان  پزشکی است که توسط دکتر بلیانی و دکتر زبیری( مسول فنی کلینیک) اداره می شود.

خدمات این کلینیک به شکل نیمه دولتی می باشد تا مراجعین گرامی بتوانند با هزینه ای پایین تر نسبت به بخش خصوصی، خدمات دندان پزشکی را دریافت کنند. جا دارد از همکاری رییس محترم شبکه بهداشت ، رییس محترم مخابرات، مسول امور عمومی بیمارستان و دکتر زبیری مسول فنی کلینیک نیز به شکل ویژه قدردانی کنم.

خدمات کلینیک دندان پزشکی بیمارستان کنگان شامل: عصب کشی ، ترمیم ، روکش ، جرم گیری ، کشیدن ، جراحی دندان ها و پروتز می باشد.

این مرکز درمانی توسط دکتر نوید بلیانی (جراح، دندانپزشک) از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ و ساعت ۱۷ الی ۲۲ پاسخگوی مراجعین محترم می باشد.

دکتر طاها دشتی مطلق رییس شورای کنگان و همچنین رییس شبکه بهداشت و درمان نیز به نوبه خود بابت ارائه خدمات دندان پزشکی در بیمارستان کنگان از سرپرست این مرکز درمانی قدردانی  نمودند

[کد خبر:AJ33760]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب