آمریکایی‌ها خاورمیانه را از دست داده‌اند/ اشتباه راهبردی کردند

به گزارش آینه جم،،سردار رستم قاسمی ظهر چهارشنبه در اجلاسیه سرداران ٣۵ شهید و ٨ شهید گمنام جزیره خارگ اظهار داشت: جزیره مقاوم خارگ در هشت سال دفاع مقدس نقش‌آفرینی فراوانی در حوزه مختلف داشته است. صبوری و استقامت از شاخص‌های اهالی شریف این جزیره است.

وی افزود: خون شهدا است که باعث می‌شود جمهوری اسلامی ایران از حوادث عبور کنند، این اجلاسیه با سه حادثه همراه شد؛ یکی شهادت مرد بزرگ مقاومت، شهیدی که در تاریخ اسلام بعد از حادثه کربلا منحصر به فرد است. همچنین ایام فاطمیه را در پیش داریم و افتخارآفرینی که امروز شاهد آن بودیم.

سردار قاسمی تصریح کرد: افتخار همنشینی و همراه در سال‌های اخیر با شهید حاج قاسم سلیمانی را داشتیم. در آخرین جلسه که با ایشان داشتیم سرماخوردگی و تب شدید داشت که به ایشان گفتم چرا استراحت نمی‌کنید، که ایشان پاسخ دادند که لازم است حضور داشته باشیم.

وی افزود: آمریکایی‌ها کار تاکتیکی نکردند و به قول خودشان یک کار راهبردی کردند، ولی بزرگترین اشتباه راهبردی خود را طی سال‌های اخیر خود را مرتکب شدند.

قاسمی بیان کرد: در جنگ ٣٣ روزه آمدند که کار حزب الله را تمام کنند که خوشبختانه عظمت قدرت حزب الله در سوریه و یمن قابل مشاهده است.

وی گفت: قدرتمند و توانمندی حزب الله در تکنولوژی بی نظیر است، بیشتر مساحت عراق و سوریه در دست داعش بود، توکل، فرماندهی و شجاعت حاج قاسم بود که سوریه و عراق نجات پیدا کرد.

سردار قاسمی خاطر نشان کرد: ائتلافی که بر علیه یمن شکل گرفت که نابودی یمن را رقم بزند، ولی امروز شاهد هستیم که انصارالله یمن در حال ساخت سلاح‌های پیشرفته می‌باشد، آمریکایی‌ها منطقه خاورمیانه را از دست داده‌اند.

[کد خبر:AJ30966]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب