آینه جم– ثریا شیری: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در آینده‌ای نزدیک وزیر ورزش به استان بوشهر سفر می‌کند و در این سفر هفت پروژه با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.


نتیجه تصویری برای احمد بهروزیان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر


به گزارش آینه جم، احمد بهروزیان فرد صبح شنبه در نشست مطبوعاتی با بیان اینکه وظیفه اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در خصوص تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر، فراهم کردن امکانات است، اظهار داشت: مشکلات تیم شاهین بوشهر مربوط به درون باشگاه است و آنچه برای ما مهم بود احیای این تیم بود و ما در مورد این تیم تصمیم گیرنده نیستیم.
وی تصریح کرد: همه اقدامات لازم مخصوص تیم شاهین را انجام دادیم و ورزشگاه آماده شد، در این 10 هفته که از شروع لیگ برتر فوتبال ایران می گذرد هیچ مشکلی برای برگزاری مسابقات تیم شاهین شهرداری بوشهر نداشته ایم.
بهروزیان فرد افزود: مشکلاتی در خصوص اسپانسر برای این تیم وجود داشت که با توجه به تجربه تلخ پیشین در مورد اسپانسر این تیم، بعد از بررسی های انجام شده مشخص شد اسپانسر جدید معرفی شده نیز نمی تواند به تیم شاهین کمکی بکند.
وی تاکید کرد: این تیم، آن شاهینی که مردم انتظار دارند نیست و امیدواریم به جایی برسد که مردم را امیدوارتر کند.

برگزاری انتخابات هئیت فوتبال با 4 کاندیدا
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به ثبت نام 7 نفر در انتخابات هیئت فوتبال استان بوشهر، عنوان کرد: از این تعداد 4 نفر تایید صلاحیت شدند اما تایید یا ردصلاحیت کاندیدای انتخاب هیئت فوتبال در اختیارات من نیست و توسط دستگاه های مربوط انجام شد.
بهروزیان فرد ادامه داد: انتخابات هیئت فوتبال با 4 کاندیدای تایید شده در آبان ماه برگزار می شود.
وی گفت: چهار کاندیدای تایید صلاحیت شده شامل سیدعلیرضا کازرونی، امیرحسین محتشم، سیدیونس موسوی و فخرالسادات هاشمی هستند.

افتتاح 7 پروژه با اعتبار 15 میلیارد تومان در سفر وزیر به بوشهر
بهروزیان فرد با اعلام اینکه به زودی وزیر ورزش برای افتتاح چند پروژه ورزشی به استان بوشهر سفر می کند، افزود: هفت پروژه ورزشی با اعتبار 15 میلیارد تومان در سفر وزیر افتتاح می شود.
وی گفت: این پروژه ها شامل، سه زمین چمن بزرگ در دیر، بردستان و بهارستان، سه سالن ورزشی در ورزشگاه شهید مهدوی، فاریاب دشتستان و یک سالن زورخانه در مرکز استان مورد بهره برداری قرار می گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: تا قبل از سال 92، سرانه فضای ورزشی استان بوشهر کمتر از 64 صدم مترمربع بود اما در حال حاضر با تکمیل پروژه های نیمه تمام و اجرای پروژه های جدید این سرانه فضای ورزشی به 1.15 مترمربع افزایش داشته است.
وی همچنین از تکمیل 80 درصد پروژه های نیمه تمام خبر داد و اضافه کرد: تا قبل از سال 92، قریب به 100 پروژه نیمه تمام ورزشی در استان وجود داشت که نیازمند 100 میلیارد تومان برای تکمیل بودند و در این سال ها با اولویت بندی اغلب این پروژه ها را تکمیل کردیم و مابقی پروژه ها نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

بهروزیان فرد با بیان اینکه 45 هیئت ورزشی در مرکز استان و 380 هیئت در شهرستان های استان وجود دارد، گفت: اداره کل ورزش و جوانان از هیئت های حمایت می کند اما نباید انتظار داشته باشند تمام هزینه ها را پرداخت کنیم.
وی افزود: در سال گذشته قریب به 4 میلیارد تومان به هیئت های ورزشی کمک کردیم.

بهروزیان فرد با اشاره به انتشار نامه ای در فضای مجازی مبنی بر پیشنهاد گزینه مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از طرف نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: حق طبیعی نمایندگان است که اظهارنظر کنند و آن ها برای من محترم هستند اما 4 سال تا زمان بازنشستگی من فاصله است .
وی گفت: بین من و جامعه ورزش فاصله ای نیست و تا زمانی که هستم خدمت خواهم کرد.

[کد خبر:AJ30041]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب