فرماندار جم گفت: اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی شهرستان جم با تامین اعتبار وزارت نفت سرعت می گیرد.
 
به گزارش آینه  جم؛ محمد حسینی در حاشیه نشست استاندار بوشهر با نماینده مردم در مجلس، مدیر عامل منطقه ویژه پارس و فرمانداران چهارشهرستان جنوبی استان افزود: در این نشست مهم ترین مطالبات شهرستان جم مطرح و بر لزوم اجرای این طرح ها تاکید شد.
 
وی با اشاره به پروژه های مهم آموزشی شهرستان جم اظهار داشت: پروژه های مهمی در حوزه آموزش و پرورش از سوی شورای راهبردی پتروشیمی ها در حال اجراست که در این نشست مقرر شد این پروژه با قید فوریت تامین اعتبار و تکمیل شود.
 
حسینی از همکاری منطقه ویژه پارس برای تسریع در اجرای زمین چمن مصنوعی روستای علی آباد خبر داد و گفت: تامین اعتبار طرح روستا مرکزی و حل مشکل ایاب و ذهاب دانش آموزان جم با حمایت منطقه ویژه پارس انجام می شود.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان جم تصریح کرد: در این نشست، حمایت از حوزه فرهنگ و هنر و ورزش شهرستان جم از سوی شرکت های مستقر در منطقه مورد تاکید قرار گرفت تا همکاری ها با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان با جدیت بیشتری دنبال شود.
 
محمد حسینی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی کنکور در جم اظهار داشت: برگزاری این دوره ها در جم با حمایت شورای راهبردی پتروشیمی ها مورد تاکید قرار گرفت.
 
فرماندار جم همچنین از پیگیری مسائل و مشکلات تیم پارس جنوبی جم خبر داد و گفت: استاندار بوشهر در این نشست بر لزوم تامین اعتبار تیم پارس جم به عنوان یکی از عوامل نشاط اجتماعی در جنوب استان تاکید کرد.
[کد خبر:AJ30000]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب