آینه جم:   عبدالکریم گراوند در آیین تکریم و معارفه فرماندار کنگان افزود: با انتصاب فرمانداران کنگان، گناوه و دشتستان پرونده جابجایی فرمانداران در این استان مختومه شد.

به گزارش خبرنگار آینه جم ؛ عبدالکریم گراوند در آیین تکریم و معارفه فرماندار کنگان افزود: با انتصاب فرمانداران کنگان، گناوه و دشتستان پرونده جابجایی فرمانداران در این استان مختومه شد.
وی بیان کرد: تغییرات و جابجایی ها بر اساس ضرورت و نیازهای استان صورت گرفته است.
نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: اکنون فرمانداران بایستی پس از حضور در دوره های آموزشی زمینه برگزاری انتخابات پایان سال را در حوزه های انتخابیه فراهم کنند.
گراوند گریزی به مسائل داخلی کشور زد و گفت: در شرایط جنگ تحمیلی اقتصادی حفظ وحدت و همدلی در کشور ضروری است.
وی با استناد به فرمایشات امام راحل فلسفه مسئولیت در حکومت دینی را خدمتگزاری صادقانه به مردم بیان و خطاب به مسئولین عنوان داشت: همه باید از فرصت مسئولیت برای خدمت به مردم بهره ببرند.
گراوند در پایان ضمن تشکر از زحمات و تلاشهای فرماندار سابق کنگان اظهار امیدواری کرد فرماندار جدید بتواند بستر توسعه بیش از پیش کنگان را فراهم کند.
نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: خدمت به مردم بالاترین جهاد است.
سکینه الماسی افزود: مسئولان باید بکوشند با اولویت قرار دادن کار برای رضای خدا و خلق خدا از هر گونه سیاسی کاری که موجب کمرنگ شدن خدمت صادقانه به مردم می شود اجتناب کنند.
وی خطاب به استاندار بوشهر نیز گفت: کنگان قطب جنوب استان بوشهر در همه حوزه هاست و انتظار مردم اینست کنگان بصورت ویژه دیده شود.
امام جمعه کنگان نیز گفت: شهرستان کنگان بعنوان میزبان صنعت در شاخص ها بایستی بصورت ویژه دیده شود.
حجت الاسلام محمود محمودی افزود: زیبنده نیست شهرستانی که خود میزبان صنایع عظیم نفت و گاز و پتروشیمی است جوانانش از بیکاری شکوه کنند.
وی با اشاره به سفر سال گذشته ریاست جمهوری به کنگان بیان کرد : توقع جدی مردم از مسئولان تسریع فراوان در تحقق کلیه مصوبات سفر ریاست جمهوری است.
امام جمعه یادآور شد: فضاهای آموزشی در شهرها و روستاها جوابگوی نیازهای این شهرستان نیست که بایستی برای آن چاره اندیشی شود.
وی در پایان تعامل سازنده در همه زمینه ها و تلاش بی وقفه را از خصوصیات فرماندار سابق ذکر و اظهار امیدواری کرد فرماندار جدید کنگان با کوله باری از تجربه و شناختی که از منطقه دارد زمینه توسعه بیشتر این خطه را فراهم کند.
امام جمعه اهل سنت کنگان نیز گفت: گرانی کاسه صبر مردم را لبریز کرده که بایستی برای حل معیشت مردم چاره اندیشی کرد.
شیخ محمد جمالی در ادامه به مشکلات مرزداران و تجار و بازرگانان اشاره و عنوان داشت: اخیرا شناورهایی که برای تجارت از کنگان به کشورهای خلیج می روند در بازگشت با مشکلاتی مواجه می شوند که بایستی آنها را حل کرد.
فرماندار سابق کنگان نیز گفت: در دوران مسئولیت صداقت ، امانتداری ، قانون نداری و اخلاق مداری را بعنوان چهار شاخصه دولت سرلوحه کار خود قرار دادم.
فتح الله نوروزی افزود: خوشحالم در دوران مسئولیت اسکله پرک لایروبی ، اسکله سیراف اجرایی و اسکله کنگان نیز در لیست مصوبات سفر ریاست جمهوری قرار گرفت.
وی بیان داشت: در حوزه آموزش و پرورش ۱۱۰ کلاس درس آغاز عملیات اجرایی و ۱۵ پروژه نیز در حوزه ورزش نیز افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی شده است.
نوروزی در پایان آبرسانی به لاورده و لاورگل ، اجرای طرح های آبخیزداری و منابع طبیعی، گازرسانی و آب رسانی به شهرها و روستاها، میزبانی سفر ریاست جمهوری و بخش شدن سیراف را از دیگر خدمات صورت گرفته در دوران مسئولیت عنوان کرد.
فرماندار جدید کنگان نیز گفت: توجه به حوزه گردشگری و جذب سرمایه گذار اولویت مهم و اساسی در دوران مسئولیت ام خواهد بود.
سید علی پاکنژاد افزود: در حوزه صنعت نیز تلاش خواهم کرد با سیاست تعاملی و سازنده زمینه اشتغالزایی جوانان و ایفای نقش شرکت ها در خصوص مسئولیت های اجتماعی را فراهم نمایم.
موسوی پور دادستان کنگان ، دشتی مطلق رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان و محیسن رئیس آموزش و پرورش نیز طی سخنانی از تلاشهای فرماندار سابق کنگان در دوران مسئولیت در حوزه های مختلف تشکر کردند.
در این آیین ضمن تجلیل از خدمات فتح الله نوروزی در دوران مسئولیت ، سید علی پاکنژاد بعنوان فرماندار جدید کنگان معارفه شد.

ابوذر حسین پور کنگان/ ثلاث 

[کد خبر:AJ29442]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب