آینه جم: دیدار دو تیم شاهین شهرداری و پیکان تهران با تساوی بک بر یک به پایان رسید.

به گزارش «آینه جم»؛ در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران تیم شاهین شهرداری بوشهر از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه امشب میزبان تیم پیکان تهران در ورزشگاه شهید نادر مهدوی بود که با وجود گلزنی در دقیقه 80، اما این نتیجه حفظ نشد.

شاهین شهرداری با سه تغییر نسبت به دیدار اخیرش این بازی را آغاز کرد و دانیال مومنی، محمد فرخنده‌پی و میلاد صارمی نفرات تازه وارد ترکیب این تیم بودند.

نیمه اول بازی بدون موقعیت خاصی بود فقط در اولین دقایق وقت های اضافه این نیمه , بازیکن پیکان در محوطه جریمه با تمارض قصد گرفتن پنالتی را داشت اما داور  تصمیم دستور  ادامه بازی داد.

برخلاف نیمه اول، دو تیم در نیمه دوم نمایش تهاجمی تری به اجرا گذاشته‌اند و فرصت های خوب گلزنی برای هر دو تیم شکل گرفت.

در دقیقه ۸۲ حسن نجفی توپ را با ضربه ایستگاهی از فاصله تقریبا ۳۵ متری به مقصد دروازه نواخت که توپ با برخورد به سر فراز امامعلی در دیواره دفاعی راهی دروازه امینی شد تا شاهین به اولین گل بازی دست یابد.

پیکان در دقیقه ۸۶ روی یک کرنر پر حرف و حدیث با پرش بلند مهران موسوی به گل تساوی دست یافتند و با همین نتیجه این دیدار به پایان رسید.

با این نتیجه، دو تیم که تا پیش از این دیدار امتیازی نداشتند هر کدام یک امتیاز دشت کردند. البته این تک امتیاز هم آن‌ها را  از انتهای جدول جدا نکرد و شاهین شهرداری بوشهر همچنان در رده شانزدهم است و پیکان در جایگاه پانزدهم قرار دارد.

رفتار غیرحرفه ای دروازه بان شاهین

حسن نجفی، گلزن شاهین با دو حرکت غیرحرفه‌ای از زمین بازی اخراج شد ابتدا با در آوردن پیراهنش یک کارت زرد اول گرفت و سپس در وقت اضافه نیمه دوم برای اتلاف وقت، توپ را در اختیار پیکان قرار نداد تا با کارت زرد دوم، اخراج  شود و شاهین ۱۰ نفره دقایق پایانی را دنبال کند.

دانیال مومنی از شاهین شهرداری بوشهر و حجت حق‌وردی از پیکان هم کارت زرد گرفتند.

ابوالفضل درویشوند، مرتضی غلامعلی‌تبار، لوکا گادرانی، بهروز نوروزی‌فرد، ابوذر صفرزاده، حسین مالکی، دانیال مومنی، محمد فرخنده‌پی، میلاد صارمی، حسن نجفی و محمد صادق بارانی برای شاهین شهرداری بوشهر به زمین رفتند.

برای تیم پیکان تهران نیز سیدمهران موسوی، حسین امینی، فراز امام علی، سعید واسعی، جلال‌الدین علی محمدی، حجت حق‌وردی، مهدی امینی، سیدمحمدستاری، علی حمودی، شهریار مقاتلو، امیر حسین کریمی بازی کردند.

 

 
 
[کد خبر:AJ29423]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب