آینه جم: منابع محلی و شاهدان عینی در گفتگو با خبرنگار سوک از واقعه ای در شب گذشته خبر دادند که طی آن فردی به قضد جان یکی از روحانیون جوان استان بوشهر ، وارد مجلس امام حسین در شهرستان تنگستان شد.

 
آنها اعلام کردند که در حالی که حجت الاسلام فکوری از روحانیون جوان و انقلابی استان بوشهر در حال سخنرانی پیرامون واقعه عاشورا در شهر دلوار بود توسط جوانی حدود  25 ساله مورد حمله قرار گرفت که صرفا با دخالت مردم حاضر در این مجلس توانست از مرگ حتمی نجات پیدا کند.
 
 
این فرد در حالی که با افکاری شبیه و نزدیک به قاتل مرحوم حجت الاسلام خرسند امام جمعه فقید کازرون فضای رعب آوری را در این مجلس ایجاد کرده بود با فریاد و عربده اعلام می کرد که مسئول همه بلایای موجود و گناهان ایجاد شده در بین مردم سخنران جلسه است و از طرف خدا مامور شده تا این فرد را از بین ببرد.
 
از دیگر نکاتی که شاهدان عینی به سوک اعلام کردند تهدیدات خونباری بود که وی در هنگامی که توسط عزاداران حسینی مانع از صدمه به جان حجت الاسلام فکوری شده بود نثار امام جمعه و رئیس و اعضاء شورای شهر دلوار کرده است.
 
هرچند گفته می شود که این فرد که از اهالی شهرستان تنگستان است در ساعات اولیه بامداد امروز توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده اما هنوز مشخص نیست که دلیل این کار وی چه بوده  و در چه شرایط روانی از لحاظ سلامتی قرار داشته است؟
 
[کد خبر:AJ29333]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب