n83307888-73016581.jpg

 

 

آینه جم   - در یک عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بوشهر و استان هرمزگان یک محموله ۶۵۵ کیلو و ۵۰۰گرم تریاک از سوداگران مرگ کشف شد.

آینه جم:    فرمانده انتظامی استان بوشهر روز شنبه در نشست تشریح این عملیات مشترک گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های بوشهر و هرمزگان، در عملیاتی هماهنگ یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر را که به صورت حرفه ای و عمده در استان‌های بوشهر و همجوار فعالیت داشتند را شناسایی کردند.

سردار خلیل واعظی افزود: با انجام اقدام‌های اطلاعاتی مشخص شد سرکرده باند با همکاری سایر اعضا یک محموله مواد مخدر را از طریق دریا در شهرستان عسلویه تخلیه و در صدد انتقال آن با یک دستگاه خودروی سواری به یکی از استان‌های همجوار است.

وی ادامه داد: ماموارن پلیس بلافاصله به محل تردد سوژه اعزام و با استقرار ایست و بازرسی و پس از تعقیب خودروی حامل محموله راننده خودرو را که با سرعت بالا و حرکات مارپیچ قصد فرار داشت بموقع متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در بازرسی از خودرو توقیفی ۶۷ بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۶۵۵ کیلو و ۵۰۰ گرم کشف شد و خودرو نیز به همراه یک متهم و مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان عسلویه منتقل شد.

واعظی افزود: تلاش پلیس برای دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد.

[کد خبر:AJ28952]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب