دانشگاه علوم پزشکی بوشهر2 مرکز فاقد مجوز در حوزه پوست و زیبایی را دراین شهر پلمب کرد.

به گزارش اینه جم؛  سرپرست اداره نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر روز سه شنبه درجمع خبرنگاران گفت: این 2 مرکز فاقد مجوز در زمینه پوست و زیبایی فعالیت داشتند که توسط معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، مراجع قضایی و نیروی انتظامی مهروموم شدند.
محمد ازمل افزود: این مراکز فاقد مجوز بوده و براساس قوانین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تمامی مراکزی که با سلامت مردم سروکار دارند باید مجوزهای لازم از جمله موافقت اصولی و پروانه بهره‌برداری را داشته باشند.
وی بیان کرد: تنها متخصصان پوست و مو می‌ توانند در این حوزه‌ها مداخله درمانی داشته باشند، اما می بینیم که افرادی با کمترین سطح دانش در این حوزه‌ها ورود کرده و در بعضی مواقع آسیب‌های جبران‌ ناپذیری به سلامت افراد وارد می‌ شود.
ازمل تاکید کرد: مردم تنها از طریق مراکز دارای مجوز اقدام به دریافت خدمات مورد نیاز خود کرده وازمراجعه به این افراد خودداری کنند.
وی یادآور شد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق مراجعه حضوری به اداره نظارت معاونت درمان دانشگاه یا در سامانه 190 ثبت کنند.

[کد خبر:AJ28092]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب