0000000000067.jpg

 

آینه جم:  کارخانه سیمان کنگان به عاملین توزیع سیمان نمی دهد !
به گزارش آینه جم؛  برخی کاربران مدعی هستند  :  یک ماهی است کارخانه سیمان ساروج کنگان به بهانه نبود پاکت به سفارش های شهروندان و عاملین توزیع جواب رد می دهد در حالیکه در همین مدت در حال صادرات سیمان است!. مسوولان باید به این کارخانه تذکر جدی دهند
این رسانه آماده است توضیحات شرکت منتشر کند. 
 
 
بر اساس گزارش خبرنگار آینه جم؛  بعد از انتشار این خبر؛  روابط عمومی جوابیه ای صادر کرد متن جوابیه بدین شرح است: 
 
مدیر مسئول محترم سایت و کانال خبری آینه جنوب 
با سلام و احترام
عطف به  خبر منتشر شده با تیتر « کارخانه سیمان کنگان به عاملین توزیع سیمان نمی دهد»  مورخ  21 فروردین 1398 ، ضمن تکذیب خبر منتشر شده، موارد ذیل به اطلاع می رساند :
- کارخانه سیمان کنگان با ظرفیت تولید 6000 تن کلینکر و 2000 تن سیمان در روز می باشد.
- سیمان تولیدی این شرکت به صورت فله و با بونکر بدون هیچ محدودیتی در حال تحویل و فروش می باشد.
- در زمستان گذشته و تا هفته آخر اسفند با توجه به تقاضای زیاد و به منظور مشتری مداری، بارگیری و تحویل سیمان پاکتی و فله به صورت شبانه روزی در کارخانه سیمان کنگان انجام می شد تا کمبود سیمان در بازار جنوب استان بوشهر جبران گردد. 
- به دلیل نبود پاکت به علت نوسانات قیمت مواد اولیه پلیمری و عدم قیمت گذاری از طرف تولیدکنندگان آن در هفته های گذشته  ، تعطیلات نوروزی و ممنوعیت تردد ماشین های سنگین در اسفند و فروردین ماه ، مدتی است فروش سیمان به  شکل پاکتی به صورت موقت متوقف شده و با توجه به خریداری پاکت در روزهای گذشته به محض تحویل پاکت در روزهای آینده، امکان فروش به صورت پاکتی هم کمافی السابق برقرار خواهد شد.
- حجم عمده تولید کارخانه سیمان کنگان، کلینکر بوده که با توجه به نبود مصرف داخلی ودارا بودن اسکله صادراتی، به خارج از کشور صادر می گردد. همچنین سیمان صادراتی کارخانه سیمان کنگان به صورت فله بوده و همانطور که در بالا شرح داده شد فروش داخلی سیمان فله هم برقرار بوده و هیچ گونه مشکلی در این رابطه وجود ندارد و این موضوع با فروش سیمان پاکتی هیچ گونه ارتباطی ندارد.
- شایسته است پیش از انتشار این نوع مطالب که باعث ایجاد تشویش در جامعه می گردد، از روابط عمومی شرکت، صحت و سقم آن مطلع گردید. 
                                                  روابط عمومی شرکت بین المللی ساروج بوشهر( کارخانه سیمان کنگان)
[کد خبر:AJ28039]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب