اینه جم: یک منبع آگاه و نزدیک به خانم دکتر زینب اسماعیلی از کاندیداهای دور گذشته مجلس شورای اسلامی در گفتگو با این پایگاه خبری اظهار داشت: خانم دکتر اسماعیلی در حال بررسی ورود به کاراز انتخابات مجلس یازدهم است.
 
وی با رد هرگونه انصراف این کاندیدا به دلایلی مانند بد اخلاقی های عده ای ،عنوان کرد: طبیعت هر انتخاباتی این است که عده ای اقدام به شورآفرینی و عده ای دست به تخریب افراد می زنند اما نگاه خانم دکتر اسماعیلی فراتر از این بحث هاست و صرف تخریبی عده ای محدود نمی تواند خللی در تصمیم گیری ایشان وارد کند.
 
این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود، ادامه داد: خانم دکتر اسماعیلی با یک حساسیت مناسب در حال رصد کلی فضای انتخاباتی استان است و پس از یک جمع بندی کلی و استفاده از نظرات بزرگان استان و مشاورینش تصمیم نهایی را برای ورود و یا عدم ورود به عرصه انتخابات پیش رو، خواهد گرفت.
 
گفتنی است خانم دکتر زینب اسماعیلی فرزند شهید حجت الاسلام نگهدار اسماعیلی در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم کاندیدا شد که در نهایت توانست 6267 رأی کسب کند و در بین 16 کاندیدا در رتبه پنجم قرار گیرد.
 
در این دوره آقای عبدالحمید خدری با 41922 رأی به عنوان منتخب مردم این حوزه به مجلس راه یافت و آقایان عبدالکریم جمیری با 34460 رأی، سید کریم موسوی با 26651 رأی و ضرغام حیدریه با 7122 رأی در رتبه های دوم و چهارم قرار گرفتند./ سوک 
[کد خبر:AJ28010]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب