سرمربی پارس جنوبی جم استرس بسیار زیادی را در جریان دیدار با استقلال خوزستان تجربه کرد.

به گزارش "آینه جم"، پارس جنوبی جم روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان قرار گرفت و در حالی که تیم برتر میدان بود اما چند فرصت خوب گلزنی از دست داد و بر خلاف جهت بازی دروازه‌اش باز شد. پارسی‌ها از دقیقه 65 بازی نیز با اخراج عماد میرجوان 10 نفره شدند و به کارشان ادامه دادند و همین موضوع استرس و فشار را روی مهدی تارتار افزایش داد.


تارتار که بعد از چند نتیجه ضعیف تیمش را برای برد خانگی مقابل استقلال خوزستان به زمین فرستاده بود، با اتفاقات عجیب مسابقه کاملا مضطرب و پریشان بود و به خصوص در 30 دقیقه پایانی فشار زیادی را تحمل کرد. او در کنار زمین جنب و جوش زیادی داشت و مدام با نیمکت نشینان و دستیارانش صحبت می‌کرد. در برخی صحنه‌ها نیز تارتار به قدری ناراحت بود که عبدالرحیم خطیب سرپرست پارس جنوبی یا دستیارانش لب خط می‌رفتند و با او صحبت می‌کردند.


بعد از اینکه گل دوم پارس جنوبی در ثانیه‌های پایانی مسابقه به ثمر رسید و برد این تیم حتمی شد، تارتار از شدت خوشحالی حتی نمی‌توانست لبخند بزند و فشاری که در دقایق گذشته تحمل کرده بود را می‌شد از چهره‌اش کاملا متوجه شد.

[کد خبر:AJ27970]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب