به گزارش آینه جم به نقل از   روابط عمومي شهرداري صبح امروز ودر جلسه شوراي فرهنگ عمومي شهرستان صدرالله حيدري شهردار جم ضمن تبريك ولادت حضرت زينب و روز پرستار  از اجراي بيش از ٦ برنامه فرهنگي و هنري به مناسبت دهه مبارك فجر در شهر جم خبرداد.
 
حيدري از  اجرای برنامه های جدید و جذاب در دهه فجر خبرداد وافزود: وظیفه ما این است که بستر سازی کنیم تا بتوانیم برنامه های متنوع و خوبی را در سطح شهرجم داشته باشیم
 
شهردار جم از اجراي جشن بزرگ انقلاب با حضور هنرمندان كشوري و شهرستاني در دهه فجر خبرداد داد و افزود : مراسم نور افشاني به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب با همكاري مجموعه بسيج در تپه چگاسه در اين ايام خواهيم داشت.
 
حيدري از برگزاري نمايشگاه عكس با موضوع دستاوردهاي شهرداري و شهر خوب شهروند خوب با رويكرد حفط محيط زيست، حفظ و نگهداري امكانات شهري و رعايت نظم وحقوق شهروندي خبرداد و افزود در حاشيه برگزاري نمايشگاه و در راستاي توسعه فضاي سبز به بازديدكنندگان انواع گل ودرخت ها اهداء مي شود.
 
شهردار جم همچنين از اجراي برنامه مسابقه تركيبي خانوادگي در يكي از پارك هاي سطح شهر با همكاري اداره ورزش وجوانان شهرستان خبرداد.
 
صدراله حيدري شهردار جم در ادامه با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر اظهار داشت: لازم است برنامه های مناسبتی دهه فجر با رعایت شئون ایام فاطمیه انجام شود و هر دو مناسبت در جای خود مورد توجه قرار گیرد
[کد خبر:AJ27122]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب