آینه جم:، در حالی که انتظار می رفت مدیریت آب کشور هر چه سریعتر مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر را انتخاب تا فکری به حال تنش بی آبی و بحران آبی جدید در بهار و تابستان آینده کند، دست روی دست گذاشته و در حال بازی با نام هاست.
 
بر اساس این گزارش، با نزدیک شدن به پایان سال ، امکان ایجاد بحران آبی در سطح استان بوشهر با توجه به ناکافی بودن میزان بارندگی ها برای تقویت سفره های زیرزمینی، دور از ذهن نیست و بیم آن می رود که با تشدید نارضایتی ها دوباره مردم به وسط خیابان کشیده شوند که باید از هم اکنون و با ورود مقامات عالی استان، فکری برای انتخاب متولی آب استان در حوزه شرکت آب و فاضلاب شود.
 
خبرهای دریافتی از منابع آگاه حکایت از آن دارد که مدیریت آب و فاضلاب کشور در غفلت نمایندگان استان در فکر گزینه غیربومی و البته بدون کارنامه و عقبه از استان فارس می باشد که این انتخاب تقریبا قطعی شده است.
 
کار به جایی رسیده که تاکنون نماینده فارس همراه با گزینه هم استانی خود برای مدیریت آب و فاضلاب استان بوشهر، دو بار به ملاقات وزیر و مدیرعامل آب و فاضلاب کشور رفته و بزودی باید شاهد مدیری استان فارسی در بوشهر باشیم.
 
آب و فاضلاب کشور که در ابتدای سال با برکناری یاکیده اقدام به نام نویسی جهت انتخاب مدیرعامل کرد ظاهرا در بندی نانوشته روابط را مهمترین معیار و پارامتر این آزمون قرار داده
است.
 
البته نیاز است که شرکت آب وفاضلاب کشور  روند انتخاب افراد برای سمت های مدیریتی را رسانه ای کند تا میزان و تأثیر رفاقت ها و روابط مشخص گردد.
 
در این بین مشخص نیست نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در چه فکری هستند که کوچکترین حرکت و تأثیری در انتخاب مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر ندارند.
 
چیزی که می توان از هم اکنون  پیش بینی کرد این است که با سیاست پیش روی آب و فاضلاب کشور ، مطمئنا سالی آبی به مراتب بحرانی تر از سال گذاشته در استان بوشهر وجود خواهد داشت./ سوک
[کد خبر:AJ26746]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب