«آینه جم»: رئیس پلیس شهرستان عسلویه با تاکید بر مقابله با قاچاق کالا و سوخت از توقیف محموله ۵ تنی برنج قاچاق در شهرستان عسلویه خبرداد.

به گزارش «آینه جم»: سرهنگ پیمان فتاحی با تاکید بر مقابله همه جانبه با قاچاق کالا و سوخت اظهار داشت: یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی مقابله با سوخت و کالای قاچاق است که در این زمینه  پلیس اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیات بالایی دارد.

وی با اشاره به توقیف محموله برنج قاچاق در شهرستان عسلویه افزود: ماموران ایستگاه بازرسی مصطفی خمینی(ره) در محور ورودی شهرستان عسلویه حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل برنج  مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس عسلویه با اشاره به کشف 5 تن برنج قاچاق  افزود: پس از توقف و بازرسی از این کامیون 125 کیسه 40 کیلوگرمی برنج خارجی جمعا به وزن 5 تن فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

سرهنگ فتاحی، ارزش این محموله قاچاق را برابر نظر کارشناسان 800 میلیون ریال دانست و تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه کالای مکشوفه برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی عسلویه قرار گرفت.

وی با قدردانی از مشارکت مردم در اجرای ماموریت‌های پلیس  خاطر نشان کرد: یکی از راههای موفقیت نیروی انتظامی در اجرای ماموریت‌ها همکاری و تعامل مردم با پلیس است که از خدمات مردم شهرستان عسلویه قدردانی می‌شود.

[کد خبر:AJ26185]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب