در نشست امروز مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با مدیرعامل سازمان منطقه اقتصادی انرژی پارس، این حوزه اقتصادی اقدام به اهداء هدایایی به مددجویان کمیته امداد استان بوشهر کرد.

به گزارش آینه جم؛ در نشست امروز مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با مدیرعامل سازمان منطقه اقتصادی انرژی پارس، این حوزه اقتصادی اقدام به اهداء هدایایی به مددجویان کمیته امداد استان بوشهر کرد.
 
احمد لطفی صبح دوشنبه در نشست با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در حوزه مسئولیت های اجتماعی به خوبی توانسته عمل کند و از ظرفیت های خود در راستای کمک به فقرزدایی استفاده کند.

وی افزود: طی پنج سال گذشته شاهد یک سری فعالیت‌های خوبی توسط منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برای کمک به محرومان بودیم که قابل تقدیر است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: در راستای کمک به ساخت مسکن و برخی نیازهای مددجویان جنوب استان بوشهر و در حوزه پیرامونی تاسیسات نفت و گاز در منطقه عسلویه تفاهم‌نامه‌ای با سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منعقد شده که می تواند در راستای رفع مشکلات مردم شهرستان های جنوبی استان بوشهر تاثیرگذار باشد.

لطفی یادآور شد: در راستای تامین وسائل سرمایشی برای خانواده های تحت پوشش، کار تهیه ۶۰۰ دستگاه کولرگازی با مشارکت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و کمیته امداد انجام می شود.

وی عنوان بیان کرد: منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تهیه بسته‌ای شامل پوشاک دانش آموزان و نوشت افزار را پذیرفته و در آستانه فصل بازگشایی مدارس در اختیار کمیته امداد قرار خواهد داد.

 
مدیرعامل سازمان منطقه اقتصادی انرژی پارس نیز در این دیدار اظهار داشت: این سازمان در راستای نقش محوری خود در حوزه مسئولیت های اجتماعی، اقدامات وسیعی را بر اساس نیازسنجی های انجام شده ایفاء کرده است.
 
وی افزود: با توجه به این که بخشی از نیازمندان جامعه از طریق کمیته امداد شناسایی و به آنها خدمات ارائه می شود با یک برنامه ریزی و هماهنگی با این نهاد، زمینه تهیه وسائل سرمایشی به عنوان یک اولویت انجام و در اختیار این نهاد برای توزیع در بین جامعه هدف قرار داده شد.
 

مهدی یوسفی یادآور شد: ارتباط با جامعه و آگاهی از خواست های آنان در تمامی حوزه های فرهنگی، اجتماعی ،محیط زیست و شهری در قالب یک دبیرخانه در سازمان منطقه انرژی پارس انجام می دهیم تا بتوانیم گام های موثری در این زمینه برداریم.

[کد خبر:AJ25262]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب