پارس جنوبی جم با وجود از دست دادن تعدادی از بازیکنان کلیدی خود اما با قدرت لیگ برتر را شروع خواهد کرد.

 

به گزارش "آینه جم "، وقتی پارس جنوبی جم نفرات اصلی خود در فصل گذشته را از دست داد، خیلی ها نگران شرایط این تیم شدند. بازیکنانی نظیر محسن فروزان، محمد طیبی، فرشاد محمدی مهر، میثم تیموری، علی دشتی، امید سینگ و ابراهیم صالحی که سال گذشته ستون های پارس جنوبی محسوب می شدند در پایان فصل این تیم را ترک کردند، اما مهدی تارتار با همکاری مدیریت باشگاه و اعضای کادرفنی توانسته نفرات جایگزین خوبی را در اختیار بگیرد.


تارتار که همواره نشان داده کار کردن با جوان ها را به خوبی بلد است، برای لیگ هجدهم نیز بازیکنان جوان و گمنام زیادی را در اختیار دارد که در کنار چند بازیکن باتجربه امید زیادی به موفقیت در لیگ هجدهم دارند.


پارس جنوبی با این بازیکنان جوان در دو بازی تدارکاتی خود مقابل پیکان و سپاهان نمایش بی نقصی ارائه داد. آنها مقابل تیم پرستاره سپاهان نیز بازی خوبی انجام دادند و در بسیاری از دقایق بازی طلایی پوشان اصفهانی را تحت فشار قرار دادند و در نهایت نیز با تساوی بدون گل این تیم را متوقف کردند.


به عبارت بهتر می توان گفت در فصل آینده لیگ برتر نیز مهدی تارتار به بازیکنان جوان خود  می نازد و امید دارد با همین نفرات بتواند نتایج خوب سال گذشته را تکرار کند. بازیکنانی که در آینده قطعا از آنها بیشتر خواهید شنید.


عکس: مهدی مهران نژاد-  ورزش ۳

[کد خبر:AJ25172]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب