آینه جم : برای اولین بار، جشنواره هندبال پایه جنوب استان بوشهر در شهرستان جم برگزار شد.

https://media.mehrnews.com/d/2018/06/20/3/2810332.jpg

به گزارش «آینه جم »؛ نیما صبور دبیر هیئت هندبال شهرستان جم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برگزاری اولین جشنواره هندبال پایه جنوب استان بوشهر در شهرستان جم خبر داد و گفت: این جشنواره با شرکت ۵ تیم از جنوب استان بوشهر در بخش پسران با هدف رشد و شکوفایی استعداد و ایجاد نشاط در بین کودکان برگزار شد.

دبیر هیئت هندبال شهرستان جم خاطر نشان کرد: با توجه به شروع آکادمی های هندبال در شهرستان جم و بخش ریز، تحول عظیمی در بخش هندبال پایه بوجود آماده است که می توان با استفاده از استعدادها و ظرفیت های موجود شهرستان، شاهد رشد و توسعه هندبال باشیم.

صبور با اشاره به ۲۵۰ ورزشکار هندبالیست در شهرستان خبرداد و گفت: با توجه به همکاری خوب مجموعه شهرستان جم در سال گذشته توانستیم با برگزاری برنامه های مختلف، جشنواره های استعدادیابی، مسابقات و سمینار های استانی و کشوری رتبه بالایی را در استان کسب کنیم که بی شک مدیون همکاری مجموعه شهرستان هستیم.

وی از همکاری مجموعه فرمانداری، مدیریت آموزش و پرورش، شهرداری شهر جم، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف، اداره گاز، تامین اجتماعی و شهرک های مسقر در منطقه در برگزاری برنامه ها تقدیر و تشکر کرد.

 
[کد خبر:AJ25052]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب