اينه جم: شنیده ها حاکیست از هم اکنون اختلافات بین اصلاح طلبان دشتستان برای حمایت از محمد باقر سعادت، نماینده فعلی و جوانشیر کدخداپور بالا گرفته است.
به گزارش سوک گفته می شود برخی چهره های سیاسی اعتقاد دارند کدخداپور از شانس بالاتری برای نمایندگی مردم دشتستان در دوره بعد برخوردار است در حالی که بعضی همچنان بر حمایت اصلاح طلبان از سعادت اصرار دارند.
 
کدخداپور که در دوره قبلی به عنوان کاندیدای شیراز در انتخابات مجلس شرکت کرد اما با شکست سنگینی مواجه شد گفته می شود نزدیکانش تلاش دارند دوباره وی را به صحنه سیاسی استان بازگردانند.
 
البته از هم اکنون سعادت اقداماتی برای حضور خود به عنوان لیست اصلاح طلبان انجام داده که فعلا از بیان آن ها خودداری می شود.
 
از طرفی برخی از چهره های سیاسی با انتساب بعضی انتصابات در حوزه دشتستان به سعادت، آن را اقدامی برای افزایش شانس رای آوری وی می دانند.
 
به هر حال؛ یک سال و اندی به انتخابات مجلس یازدهم باقی مانده و به نظر می رسد اصلاح طلبان علی رغم مشکلات متعددی که این روزها به دلیل ناکارآمدی سیاست هایشان کشور را با چالش های متعددی مواجه کرده است اما کارها را رها کرده و از هم اکنون به دنبال وزن کشی و رقابت های درون گروهی برای انتخابات مجلس بعدی هستند.
[کد خبر:AJ24776]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب