اینه جم- فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از دستگیری یک نفر سارق به عنف کمتر از ۸ ساعت در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش آینه جم به نقل از پلیس بوشهر، سرهنگ “رهام رضایی” گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت وجوه نقد توسط راکب موتور سوار ، سریعا گشت انتظامی کلانتری ۱۱ برای بررسی به آدرس اعلامی عزیمت کردند که شخص مالباخته اظهار داشته یک دستگاه موتورسیکلت با زور و تهدید مبلغ۸۷۰هزار تومان وجه نقد را از من به سرقت برده است، در همین راستا شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اخذ مشخصات ظاهری متهم و تطابق آن با تصاویر مجرمین سابقه دار و راه اندازی گشت نامحسوس کمتر از ۸ ساعت به فردی که با مشخصات ارائه شده از سوی شاکی تطابق داشته و به طرز مشکوکی در خیابان استقلال شهرکنگان در حال پرسه زنی بوده مظنون شده و با هماهنگی مقام قضایی برای بررسی به مقر پلیس منتقل کردند.

این مقام انتظامی، تصریح کرد: متهم پس از مواجهه حضوری با شاکی و ارائه دلایل و مدارک غیرقابل انکار بالاخره به سرقت از فرد شاکی اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با بیان اینکه پلیس با قاطعیت تمام در برخورد با سارقان به صورت شبانه روزی در تلاش است، به شهروندان توصیه کرد که از حمل وجوه نقد به مقدار زیاد خودداری کنند.

[کد خبر:AJ24691]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب