آینه جم، فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: انبار دپوی کالای قاچاق در بوشهر شناسایی شد.

به گزارش آینه جم،سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابله با ورود و توزیع کالای قاچاق را به صورت جدی در دستور کار داریم و در این راستا برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی اجرا می شود.

قاچاق

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی خاطرنشان کرد: به همین منظور یکی از اولویت‌های اصلی پلیس مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با قاچاقچیان است.

عربزاده از افزایش ۶۰ درصدی کشفیات قاچاق کالا در سال جاری خبر داد و افزود: پلیس در زمینه برخورد با قاچاقچیان با جدیت ورود کرده و انتظار می‌رود این افراد در مسیر قانون حرکت کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از کشف انبار دپوی کالای قاچاق در شهر بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این انبار در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی توسط پلیس بوشهر در محله‌های جنوبی بوشهر کشف شد.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی مقام قضایی ماموران پلیس با ورود به انبار تحت نظر و بازرسی از این محل مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال را کشف کردند.

عربزاده با اشاره به کشف انواع مواد غذایی و نوشیدنی‌های انرژی‌زا در این انبار، تصریح کرد: یک متهم در این پرونده دستگیر شده و تلاش برای دستگیری دو نفر متهم دیگر نیز ادامه دارد.

[کد خبر:AJ24661]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب