آينه جم: رئیس شورای اسلامی شهرستان جم گفت: ارتقاء روستای بهارستان به شهر به سود کل شهرستان جم خواهد بود و با توجه به جمعیت زیاد و گستردگی روستا اگر در ارتقاء بهارستان به شهر دیر شود مردم متضرر خواهند شد.

اسدالله نیکخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان جم اظهار داشت: یکی از مطالبات جدی مردم روستای بهارستان در سالیان گذشته ارتقا این روستا به شهر بوده است که انتظار می‌رود در سال جاری بعد از 8 سال وعده‌های مختلف مسئوولان و نمایندگان مجلس، بالاخره دولت با ارتقا بهارستان به شهر موافقت کند.

وی افزود: روستای بهارستان یکی از بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین روستاهای استان بوشهر است که طی سال‌های گذشته مردم این روستا امیدوار بودند به شهر تبدیل شوند تا از امکانات و خدمات بهتری بهره‌مند شوند اما این اتفاق هنوز محقق نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان جم تصریح کرد: نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران سابق و فعلی شهرستان جم، پیگیری‌های مجدانه‌ای برای ارتقا بهارستان به شهر انجام داده‌اند که نیازمند نظر مثبت هیات دولت است.

نیک‌خواه یادآور شد: روستای بهارستان واقع در بخش مرکزی شهرستان جم با جمعیت بیش از 6 هزار نفر جمعیت، پتانسیل‌های ارتقا به شهر را دارد و طی سال‌های اخیر زیرساخت‌های مهم برای شهر شدن در آن به وجود آمده است.

وی تاکید کرد: ارتقاء روستای بهارستان به شهر به سود کل شهرستان جم خواهد بود و با توجه به جمعیت زیاد و گستردگی روستا اگر در ارتقاء بهارستان به شهر دیر شود مردم متضرر خواهند شد.

[کد خبر:AJ24465]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب