139701100002480PhotoH.jpg

 

آینه جم: شهردار عسلویه گفت: متاسفانه پس از استقرار تاسيسات نفت و گازی، عسلويه تبدیل به آلاينده‌ترين شهر دنيا شده كه بيماری‌های ناشناخته و مادرزادی زيادی شيوع پيدا كرده است.

به گزارش آینه جم؛ اصغر پاکدل  اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا به امروز بیش از ده‌ها هزار مسافر نوروزی در مناطق دیدنی و تفریحی و سواحل شهر عسلویه حضور یافته و شهرداری نیز در پارک‌ها و سواحل برای رفاه و آسایش مسافران تدابیری اندیشیده است.

وی با اشاره به مشکلات شهر عسلویه بیان کرد: اهالی عسلویه قبل از استقرار تاسیسات نفت و گاز،  آب عسلی می‌نوشیدند اما امروزه چنین نیست.

شهردار عسلویه تصریح کرد: به واسطه شهد گل‌های گیاهان منطقه تروپیکال و به خصوص درختان حرا، عسل شهرستان عسلویه در دنیا بی‌نظیر بوده است.

پاکدل ادامه داد: متاسفانه پس از استقرار تاسیسات نفت و گازی، عسلویه تبدیل به آلاینده‌ترین شهر دنیا شده که بیماری‌های ناشناخته و مادرزادی زیادی شیوع پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: اگر فکر و برنامه‌ای برای حذف و مقابله با حد بحرانی آلاینده‌ها در عسلویه نگردد در ده سال آینده تمام درآمد نفت و گاز در جنوب کشور، باید صرف درمان بیماری‌های اپیدمی و مادرزادی مردم جنوب کشور شود. 

شهردار عسلویه بیان کرد: همچون سال 1390 از مقام معظم رهبری درخواست داریم که به عسلویه سفر کنند و بار دیگر منبع خیر و برکات برای مردم شوند و اهالی نجیب عسلویه را از این وضعیت و آلاینده‌ها نجات دهند.

منبع: فارس

[کد خبر:AJ24352]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # بهروز پیرپکاجکی 1397-01-14 09:18
قابل توجه سرکار خانم الماسی که می فرمایند حضور وزرا و معاونین آنها در حوزه انتخابیه نتایج ملموسی داشته است
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب