آینه جم: رئیس پلیس استان بوشهر گفت: دو نفر ناشناس که با ضربات تبر و قمه جوانی ۲۲ ساله‌ای در چغادک بوشهر به قتل رسانده بودند دستگیر شدند.

به گزارش «آینه جم»؛ سردار خلیل واعظی بیان کرد: دو نفر ناشناس در حالیکه سر و صورت خود را پوشیده بودند در اواخر اسفند سال قبل با ضربات تبر و قمه جوانی 22 ساله در شهر چغادک بوشهر به قتل رسانده و متواری شدند.

سردار واعظی از شناسایی هویت ضاربان خبرداد و افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان بوشهر پس از بررسی های فنی و اطلاعاتی چند روز پس از حادثه هویت ضاربان را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه متهمان در یکی از استانهای غربی به صورت مخفیانه زندگی میکردند خاطر نشان کرد: با پیگیری های دقیق و علمی پلیس آگاهی مخفیگاه عاملان به قتل جوان 22 ساله چغادکی شناسایی شد.

رئیس پلیس استان بوشهر از دستگیری متهمان به قتل خبر داد و تصریح کرد: با اعزام کارآگاهان پلیس آگاهی استان بوشهر در یک عملیات هماهنگ متهمان دستگیر و به استان بوشهر منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده ضمن اعتراف به بزه ارتکابی انگیزه خود را اختلاف قبلی با مقتول عنوان کردند.

قابل توجه است که ماموران انتظامی استان بوشهر عاملان قتل محمدرضا آزرم نسب جوان 22 ساله چغادکی را در آستانه سالگرد این حادثه دستگیر کرده و به مقامات قضایی تحویل دادند.

[کد خبر:AJ24255]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب