آینه جم:: سرپرست فرمانداری جم گفت: همزمان با دهه فجر 46 طرح با 420 میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

به گزارش آینه جم:محمد حسینی روز دوشنبه افزود: 26 طرح با 270 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسد و 20 طرح با 150 میلیارد ریال اعتبار عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

وی ادامه داد: ساختمان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جم، خیابان شهر بهارستان، پارک شهر ریز بیشترین میزان اعتبارات طرح های افتتاحی را به خود اختصاص داده اند.

حسینی افزود: طرح دیوار حفاظتی در روستاهای بهرباغ، بهر حاج نوشاد، علی آباد و فرامرزی بخش مرکزی با 10 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات وزارت نفت اجرا شده است.

وی بیان کرد: هم اکنون طرح احداث دیوار حفاظتی در 14 روستای شهرستان جم فعال است و بخش دوم این طرح نیز در روزهای آینده در بخش ریز به بهره برداری می رسد.

سرپرست فرمانداری جم اظهار داشت: 9 مسکن مددجویی نیز با اعتبار 2.7 میلیارد ریال و با مشارکت کمیته امداد و خیرین به بهره برداری رسید که برای هر واحد با زیربنای 70 متر مربع 300 میلیون ریال هزینه شده است.

حسینی افزود: عمده طرح هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز می شود مجتمع فرهنگی هنری و مجتمع اداری شورای شهر جم، احداث مخزن های آب زیرزمینی روستای جمال آباد و استخر جم است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی توسعه شبکه گازرسانی جم اظهار کرد: در این طرح با اعتبار 12 میلیارد و 200 میلیون ریال 17.5 کیلومتر متر توسعه شبکه و 500 فقره علمک گذاری انجام می شود.

حسینی در باره اجرای پل عابر پیاده در روستای کوری حیاتی شهرستان جمگفت: برای تسهیل تردد امن اهالی روستای کوری حیاتی، این طرح با اعتبار پنج میلیارد و 340 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اجرا می شود.

[کد خبر:AJ23995]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب