http://static2.tamasha.com/files/picture/thumb/01280612.jpg

آینه جم:پدیده های نیم فصل اول لیگ برتر با شرایط عجیبی رو به رو شده اند .

به گزارش آینه جم:، تیم های پیکان تهران و پارس جنوبی جم در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر جز پدیده های لیگ بودند و هر دو در مقطعی ؛ صدرنشینی لیگ برتر را تجربه کردند . پیکانی ها که لیگ را با نتایج ضعیف شروع کردند ، پس از هفت برد پیاپی جز تیم های بالانشین جدول قرار گرفتند . اما در ده بازی اخیر خود موفق به پیروزی نشده اند که این افت محسوس باعث شده است این تیم در میانه جدول قرار بگیرد .


 پیکانی ها آخرین برد خود را مقابل سپاهان و در هفته یازدهم به دست آورده اند .شاگردان مجید جلالی در این مدت شش بازی را با نتیجه تساوی به پایان رسانده اند و متحمل 4 شکست شده اند .  البته این تیم تهرانی یک بازی عقب افتاده با فولاد خوزستان از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر دارد .


و اما دیگر شگفتی ساز لیگ برتر ؛ یعنی پارس جنوبی جم ، در نیم فصل  دوم بردی را به دست نیاورده است تا با هفت بازی متوالی بدون برد ؛ تیم تهرانی را تنها نگذارد .


این تیم بوشهری ؛ آخرین بردش را در هفته آخر نیم فصل اول و مقابل سیاه جامگان به دست آورده است . شاگردان مهدی تارتار در نیم فصل دوم در پنج بازی به تساوی رسیده اند و دو بازی را با شکست پشت سر گذاشته اند . پارسی ها در نیم فصل اول شانه به شانه پرسپولیس حرکت کردند و حتی چند هفته ای صدرنشین شدند . اما پس از باخت به قرمز پوشان پایتخت ؛ دوران افول این تیم شروع شد و در حال حاضر در رده پنجم مسابقات لیگ برتر قرار دارد .


حال باید دید این دو تیم موفق می شوند روند خود را تغییر داده و دوباره در کورس کسب سهمیه قرار بگیرند یا خیر .

[کد خبر:AJ23973]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب