آینه جم: مسئول سازمان راهیان نور سپاه استان بوشهر با اشاره به اعزام یک‌هزار و ۱۰۰ دانش‌آمو به سرزمین‌‌های دفاع مقدس گفت: به وسیله ۲۷ اتوبوس دانش‌آموزان جم، دیلم و بوشهر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

راهیان نور دانش آموزی 4

به گزارش آینه جم:سرگرد عبدالهادی صبحانی‌خواه ظهر امروز در آئین اعزام دانش‌آموزان بوشهری به مناطق عملیاتی جنوب به اهداف اردوهای راهیان‌نور اشاره کرد و اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام، مبارزه با تهاجمات مدرن دشمن و انتقال آن به نسل‌های آینده از مهمترین اهداف اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب در قالب راهیان نور دانش‌آموزی است.

صبحانی‌خواه با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانش‌آموزان در حوزه‌های مختلف در اردوهای راهیان نور جنوب کشور استفاده کرد، گفت: اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی می‌تواند برای نظام جمهوری اسلامی ایران منشاء خیر و برکاتی باشد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان در این اردوها با رشادت‌ها و دلیرمردی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان در این اردوی مهم فرهنگی و اجتماعی مقاومت و آزادگی رزمندگان اسلام را در همه امور سرلوحه کارهای خود قرار می‌دهند تا نتیجه‌ای انقلابی حاصل شود.

مسئول سازمان راهیان نور سپاه استان بوشهر گفت: دانش‌آموزان سرمایه‌هایی هستند که رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را ندیده‌اند و بر خود واجب می‌دانیم که با برنامه‌ریزی دقیق و مستمر، اعزام آنها به مناطق جنگی و آشنایی با فضای عملیاتی که نقش مهمی در شکل‌گیری شخصیت دانش‌آموزان دارد را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی امسال در چهار مرحله به مناطق جنگی جنوب کشور در قالب راهیان نور اعزام می‌شوند، تصریح کرد: این کار فرهنگی در سال‎های گذشته توانسته نقش مهمی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن ایجاد کند و امروز نیز باید آن را ادامه دهیم و فرزندانمان را با ارزش‌های دفاع مقدس بیشتر آشنا کنیم.

صبحانی‌خواه با اشاره به اعزام یک‌هزار و 100 دانش‌آمو به سرزمین‌‌های دفاع مقدس گفت: به وسیله 27 اتوبوس دانش‌آموزان جم، دیلم و بوشهر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

مسئول سازمان راهیان نور سپاه استان بوشهر با اشاره به اینکه این دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند، تصریح کرد: این دانش‌آموزان به مدت سه روز از یادمان‌های شلمچه، هویزه، دهلاویه، طلائیه، اروندکنار و معراج‌الشهدا دیدن می‌کنند.

[کد خبر:AJ23972]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب