آینه جم:مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: همزمان 2 پروژه آموزشی با اعتباری بالغ بر17 میلیارد ریال در شهرستان جم کلنگ زنی شد.

به گزارش آینه جم،  با حضور فرماندار، مدیرآموزش و پرورش شهرستان و معاونین اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهرعملیات اجرایی دو پروژه آموزشی در شهرستان جم آغاز شد.

خلیل نیکخواه در حاشیه این مراسم با اشاره به وضعیت فضاهای آموزشی در شهرستان، اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی در خصوص زیر ساخت های آموزشی در شهرستان جم انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد:  از ابتدای دولت تدبیر و امید 40 مدرسه تخریبی و فاقد فضا در شهرستان وجود داشت  که با همت و پیگیری نماینده مجلس و فرماندار شهرستان، مدارس تخریبی و فاقد فضا به حد اقل رسیده است اما همچنان نیازمند

مدیر آموزش و پرورش جم افزود: مدرسه 6 کلاسه شهید فتحی روستای علی آباد با زیربنای 800 متر مربع و اعتبار 12 میلیارد ریال و مدرسه 3 کلاسه ابن سینا روستای بیدو علیا با زیربنای 218  متر مربع و اعتبار 5 میلیارد و 170 میلیون  ریال، ظهر امروز کلنگ زنی شد.

نیکخواه در پایان ابراز امیدواری کرد: با نگاه ویژه دولت تدبیر و امید و مشارکت خیرین در احداث مدارس فاقد فضا و فرسوده، بستری مناسب جهت رشد و ارتقای فعالیت های آموزشی و پرورشی شهرستان فراهم نماییم.  

[کد خبر:AJ23684]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب