آینه جم؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر گفت: 19 مجوز ایجاد شهرک و ناحیه صنعتی در استان بوشهر یا داشتن زیرساخت‌های مناسب آب، برق، گاز در کنار خیابان‌های آسفالت شده و قیمت مناسب زمین صادر شده است.

به گزارش آینه  جم، مهدی صفوی پیش از ظهر امروز در نشست با مسوولان اجرایی شهرستان جم اظهار داشت: در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر، ساخت و ایجاد ناحیه صنعتی جم در زمین به مساحت 27 هکتار به تصویب رسیده است.

وی افزود: عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جم پس از کسب مجوزهای لازم از محیط زیست، شرکت توزیع برق، گاز و آب استان آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر تصریح کرد: استقرار صنایع تولیدی فاقد آلودگی در ناحیه صنعتی جم سبب می‌شود که به بافت کشاورزی منطقه خساراتی وارد نشود و بر این مبنا، به دنبال استقرار صنایع پاک هستیم.

صفوی بیان کرد: ایجاد ناحیه صنعتی در شهرستان جم که در جوار عسلویه به عنوان قطب اصلی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی قرار دارد و دارای زیرساخت‌های مناسب در حوزه راه‌هاست ، می‌تواند موفقت‌آمیز باشد.

وی با اعلام صدور 19 مجوز ایجاد شهرک و ناحیه صنعتی در استان بوشهر عنوان کرد: وجود زیرساخت‌های مناسب آب، برق، گاز در کنار خیابان‌های آسفالت شده و قیمت مناسب زمین از جمله مزایای نواحی صنعتی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر است

[کد خبر:AJ23673]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب