آينه جم: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از دستگیری باند 4 نفره سارقینی خبر داد که نیمه های شب طلاجات منازل در شهر بوشهر را سرقت می کردند.

به گزارش « آينه جم»؛ سرهنگ ابراهیم عرب زاده اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت طلاجات منزل در شهر بوشهر، شناسایی و دستگیری سارقین در دستور کار پلیس قرار گرفت و طرح ویژه ای در این رابطه تدوین و به واحدهای اطلاعاتی و عملیاتی ابلاغ شد.

وی اضافه کرد: پس از اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و بررسی های میدانی، هویت 4 متهم این سرقت ها شناسایی شد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر، ساعت 2 بامداد امروز خانه مجردی این سارقین در خیابان شهید عاشوری در محاصره پلیس قرار گرفت و هر 4 متهم قبل از هرگونه عکس العملی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه سارقین پس از انتقال به کلانتری تاکنون به 8 فقره سرقت طلاجات، وجه نقد و تلفن همراه از منازل شهروندان در شهر بوشهر اعتراف کرده اند خاطرنشان کرد: این افراد اهل یکی از استانهای جنوبی و مرکزی کشور هستند که با اجاره منزلی در شهر بوشهر فعالیت های مجرمانه انجام می دادند.

سرهنگ عرب زاده به شهروندان خصوصا مشاورین املاک توصیه کرد: هنگام اجاره منازل به افراد دقت نظر کافی داشته باشند و موارد مشکوک را سریعا به پلیس اطلاع بدهند.

وی تصریح کرد:شهروندان منازل خود را به امکانات و تجهیزات فنی، ایمنی و تاخیری همچون دزدگیر و دوربین مداربسته مجهز و جلو درب و پنجرها حفاظ های مناسب نصب نمایند.

[کد خبر:AJ23666]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب